«دشمنان» تغییر می‌کند/ احتمال اکران در گروه هنر و تجربه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱
علی درخشنده در گفتگو با صبا:

«دشمنان» تغییر می‌کند/ احتمال اکران در گروه هنر و تجربه

کارگردان «دشمنان» از تصمیم برای اکران این فیلم در سال جدید و تغییرات نسخه جدید آن گفت‌.

علی درخشنده کارگردان فیلم «دشمنان» که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره تصمیم خود برای اکران این فیلم در سال جدید گفت: به همراه تهیه‌کننده برای اکران فیلم چه در سینمای هنر و تجربه و چه سینماهای سرگروه در حال مذاکره هستیم اما هنوز به نتیجه‌ قطعی نرسیده‌ایم.

وی افزود: گروه هنر و تجربه مخاطب خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم اگر «دشمنان» در این گروه اکران شود، بهتر است.

درخشنده در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر شما مخاطبان گروه هنر و تجربه با این فیلم بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند، تاکید کرد: اگر از نظر نبودن سلبریتی در فیلم نگاه کنیم، می‌توان گفت مخاطبان سینمای هنر و تجربه ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند اما از منظر قصه این فیلم مخاطبان عام خودش را هم دارد.

وی با اشاره بر اینکه زمان اکران برای ما مهم نیست، بیان کرد: تاریخ اکران برای ما مهم نیست بلکه مدت زمانی که این فیلم روی پرده باشد برای ما دارای اهمیت است و دوست داریم فیلم دیده شود و حمایت کنند زیرا «دشمنان» فیلمی مستقل است و با بودجه‌ شخصی ساخته شده است.

این کارگردان درباره تغییرات نسخه جدید فیلم توضیح داد: برای اکران در جشنواره ملی فیلم فجر فرصت کافی نداشتیم و از مرحله تولید به تدوین رسیدیم به همین دلیل باعث شد تمرکز زیادی برای تدوین مناسب نداشته باشیم و پس از جشنواره با توجه به بازخوردها تصمیم گرفتیم تغییراتی را اعمال کنیم‌.

درخشنده در پایان درباره فعالیت جدید خود بیان کرد: در حال حاضر به همراه نویسنده دیگری فیلنامه بعدی خود را آغاز کرده‌ایم که کارگردانی آن را هم بر عهده دارم.

رویا افشار، مسعود دلخواه، علی بی غم، ندا جبرائیلی، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی، قربان نجفی، سعید آرمند و بردیا یادگاری بازیگران «دشمنان» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.

دلارام صادقی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است