ویروس کرونا جشنواره تئاتر ثمر را نیز به تعویق انداخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲

ویروس کرونا جشنواره تئاتر ثمر را نیز به تعویق انداخت

ویروس کرونا برگزاری نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر «ثمر» را نیز به تعویق انداخت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر ثمر، دبیرخانه جشنواره تئاتر «ثمر» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که برگزاری جشنواره تئاتر ثمر به دلیل شرایط پیش‌آمده و اهمیت سلامتی گروه‌ها و تماشاچیان به تعویق افتاد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«به نام خدا

تلخی‌های هزار و سیصد و نود و هشتمین سال خورشیدی گویا قصد رخت بربستن از حال و روز ما را ندارد. دیگر به خبرهای ناگهانی بد عادت کرده‌ایم. کمتر صبحی را با دل‌خوشی بیدار شدیم و کمتر شبی را با آرامش به خواب رفتیم.

این‌بار اما مهمان ناخوانده‌ای به جان‌مان افتاده که نه مرد می‌شناسد و نه نامرد، نه راست می‌شناسد و نه چپ و فعلا مستقیم می‌تازد به سوی سلامت همه‌مان.

بی شک در این میان مهمترین وظیفه، حفظ آرامش و تلاش برای کنترل شرایط است. تمام بار این زحمات بر عهده مسئولین نیست و هر ایرانی وظیفه پیشگیرانه در این مسیر دارد. از یک دست ندادن ساده تا شاید عدم برگزاری یک جشنواره جذاب.

بر همین اساس دبیرخانه نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» در راستای حمایت از سلامت تماشاگران، اعضای گروه‌های شرکت‌کننده و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، پس از جلسه مدیران تصمیم به تعویق انداختن جشنواره در اسفندماه سال جاری گرفته است. طبیعی است با توجه به تلاش‌های مسئولین و روند کنترل این بیماری، زمان دیگری برای برگزاری نهمین دوره جشنواره اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره تئاتر «ثمر» با پایبندی به شعار هویت ثمره تئاتر تلاش دارد تا هویت ایران و ایرانی را در عرصه ملی نمایان سازد. امید که این کمترین تلاش اهالی هنر و تئاتر، قدمی در مسیر رهایی از این روزهای تلخ باشد.»

نهمین جشنواره دانشجویی تئاتر «ثمر» با دبیری رضا دادویی قرار بود از ۹ تا ۱۸ اسفندماه در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا به سال بعد موکول شد.

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است