نسخه دوم «پلنگ سیاه» در دستور کار کمپانی مارول قرار گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۳
شاهزاده تچالا دوباره بازمی‌گردد؛

نسخه دوم «پلنگ سیاه» در دستور کار کمپانی مارول قرار گرفت

کمپانی مارول در کنفرانسی خبری در کمیک‌کان سن‌دیگو از برنامه‌های خود در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول پرده برداشت.

به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، خبر ساخت قسمت دوم فیلم «پلنگ سیاه» به عنوان بخشی از فاز چهارم پروژه‌های دنیای سینمایی مارول به طور رسمی تایید شد. کمپانی مارول این خبر را در در کنفرانسی در کامیک‌کان بین‌المللی سن‌دیگو اعلام و تایید کرد که این فیلم برای ساخت در پروژه‌های بعد از «انتقام‌جویان: پایان بازی» برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مربوط به فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را رییس این کمپانی یعنی کوین فایگی اعلام کرد. او در کنفرانس خود به طور مشخص نامی از «پلنگ سیاه» نبرد ولی در انتهای مراسم لوگوی نسخه دوم این فیلم به عنوام پروژه‌ای‌ در دست کار ظاهر شد. در این سخنرانی فایگی فاش کرد که ساخت پروژه‌های دیگری همچون «۴ شگفت‌انگیز»، «مردان ایکس»، «کاپیتان مارول ۲» و «نگهبانان کهکشان بخش۳» نیز در دست انجام است.

پیش از این به صورت غیررسمی اعلام شده بود که رایان کوکگلر که کارگردانی قسمت اول «پلنگ سیاه» را برعهده داشت، کار نگارش و هدایت قسمت دوم این مجموعه را نیز در دست خواهد گرفت. با این حال مارول از آن دست کمپانی‌هایی است که نمی‌توان به اخبار غیر رسمی منتشر از آن اعتماد زیادی داشت. با این وجود حضور کوگلر در این پروژه در همین کامیک‌کان سن‌دیگو توسط مارول تایید شد. به نظر می‌رسد حضور چادویک بوزمن به عنوان شاهزاده تچالا نیز در قسمت دوم قطعی است تا سرزمین واکاندا همچنان از حضور او بهره‌مند باشد.

از دیگر پروژه‌هایی که مارول در کنفرانس خود با جزییات بیشتری راجع به آن توضیح داد می‌توان به فیلم‌های «جاودانه‌ها»، «شانگ‌چی و افسانه ۱۰ حلقه»، «دکتر استرنج»، «بیوه سیاه» و «ثور: عشق، تندر و تیغه» با حضور ماهرشالا علی در نقش اصلی اشاره کرد. فیلم «بیوه سیاه» اولین اثر از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که به روی پرده می‌آید و اکران آن برای ۱ می ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

«پلنگ سیاه» فیلمی از مارول با ابرقهرمانی سیاه‌پوست است که در سال ۲۰۱۸ توسط مارول اکران شد و به فروش خیره کننده ۱٫۳۴ میلیارد دلار دست یافت. این فیلم همچنین نظر منتقدان را نیز به خود جلب کرد و امتیازات بالایی را در پایگاه‌هایی تخصصی سینما دریافت نمود. «پلنگ سیاه» در مراسم اسکار آن سال نامزد ۷ جایزه شد و ۳ جایزه بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس را از آن خود کرد.

کامیک کان بین‌المللی سن‌دیگو کنفرانسی‌ست که هر سال تابستان به مدت ۴ روز در شهر سن‌دیگو آمریکا برگزار می‌شود. این کنفرانس ابتدا محلی برای نمایش و عرضه جدیدترین خبرها در دنیای کتاب‌های کمیک‌ بود اما بعدا گستره بزرگی از سریال‌ها، فیلم‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و دیگر محصولات فرهنگی مردمی را در برگرفت.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000