آغاز ضبط مرحله چهارم «دست فرمون»/ به جای رقابت خطرناک به پیست‌ها بیایید | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۷
با حضور مدیران شبکه نسیم؛

آغاز ضبط مرحله چهارم «دست فرمون»/ به جای رقابت خطرناک به پیست‌ها بیایید

نخستین برنامه از دور چهارم مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، هم‌زمان با آغاز ضبط مرحله چهارم از فصل نخست برنامه «دست فرمون»، مدیران شبکه نسیم در محل ضبط این برنامه حضور یافتند.

در شب ضبط چهل و یکمین قسمت برنامه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه علی اکبر کاظمی قائم مقام، مرتضی جاسبی مدیر تولید و علیرضا صباغ مدیر اداری و مالی این شبکه دیداری با شرکت کنندگان، مربیان و عوامل تولید داشتند.

محمد احسانی با حضور در محل ضبط برنامه مسیر تغییر یافته در مرحله چهارم را افتتاح کرد. پیش از آغاز ضبط، رانندگان نیز دورهای تمرینی زدند و در حاشیه پیست نیز مربیان حاضر در این قسمت با مدیر شبکه نسیم صحبت هایی داشتند.

نادر جعفری قهرمان مسابقه‌های سرعت و دریفت ایران درباره برنامه «دست فرمون» به مهمانان گفت: بنده سابقه زیادی در مسابقه‌های مختلف اتومبیلرانی دارم اما در این مدت کوتاه که برنامه «دست فرمون» از سیما پخش شده واکنش های خوبی از مردم دیده ام. این برنامه جای خود را به خوبی در میان مردم باز کرده و حتی بانوان نیز آن را دنبال می کنند.

محسن جعفری رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی نیز درباره برنامه «دست فرمون» به مدیر شبکه نسیم بیان کرد: در وهله اول باید از شبکه نسیم برای ساخت این برنامه تشکر کنیم. جای این برنامه در تلویزیون خالی بود. رشته اسلالوم به عنوان تکنیک پایه در اتومبیلرانی شناخته می شود و رانندگانی که اسلالوم را یاد می گیرند در همه رشته های اتومبیلرانی می توانند مسابقه بدهند. در این برنامه ورزشکاران و قهرمانان ما در سطح عمومی معرفی و شناخته شدند چیزی که تا به حال رخ نداده بود.

وی که مسئولیت برگزاری مسابقه‌ها را در سطح کشور برعهده داشته است، ادامه داد: خوشبختانه این برنامه بازتاب و بازخورد خوبی در سطح کشور داشته و ما این موضوع را در شهرستان های مختلف نیز دیده ایم.

کورش محمدخانی راننده بین المللی ایران و دیگر مربی حاضر در مسابقه نیز ضمن قدردانی برای ساخت این برنامه به مدیر شبکه نسیم گفت: از حضور در این برنامه بسیار خوشحالم. من در خارج از ایران در مسابقات زیادی شرکت کردم و به کشور بازگشتم تا تجربه هایم را به علاقمندان انتقال دهم. این برنامه به من فرصت این کار را داد. برنامه «دست فرمون» می تواند الگوی مناسبی برای هیات های استانی و شهرستان ها باشد تا مسابقه برگزار کنند. متاسفانه در خیلی از شهرها این اتفاق نیفتاده است. «دست فرمون» برای رانندگان شهری الگوی مناسبی است که به جای رقابت خطرناک در خیابان به پیست ها بیایند. از نظر من رانندگی در ایران حتی از فوتبال هم پرطرفدارتر است و معدود کشورهایی در دنیا اینگونه هستند. این برنامه ثابت کرد که توجه به علم رانندگی چقدر در افزایش مهارت راننده ها تاثیر دارد.

فصل نخست مسابقه «دست فرمون» که وارد چهارمین مرحله خود شده است از شنبه تا سه شنبه، ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000