مشغول بازی در «۸۷ متر» هستم/ حضور در سریالی جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۹
مهران رجبی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در «۸۷ متر» هستم/ حضور در سریالی جدید

مهران رجبی که این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «87 متر» است از بازی در سریال جدیدی با نام «پدر پسری» خبر داد.
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در تلویزیون عنوان کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریالی با نام «پدر پسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی هستم.
وی ادامه داد: تصویربرداری این سریال چند روزی است که آغاز شده است و تا چهار ماه آینده ادامه خواهد داشت. این سریال در دفتر رضا جودی تهیه می‌شود.

این بازیگر تلویزیون با اشاره به اینکه همزمان با این سریال در مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» نیز حضور دارد، گفت: همچنین مشغول بازی در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری هستم البته در این کار به صورت یک روز درمیان حضور دارم به همین دلیل  موقعیتی فراهم شد تا در سریال «پدر پسری» نیز حضور داشته باشم.
بازیگر «۸۷ متر» در پایان ضمن گلایه از تسویه نشدن دستمزدش در سریال «جلال» که پخش آن به تازگی از شبکه یک سیما به پایان رسیده است، عنوان کرد: با وجود اینکه پخش این مجموعه به پایان رسیده است اما هنوز من حتی بخشی کوچکی از دستمزدم را دریافت نکرده‌ام پس دوست ندارم کوچکترین اظهارنظری درباره این کار داشته باشم.
مجموعه تلویزیونی «۸۷  متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در حال تولید است.
در خلاصه داستان «۸۷ متر» آمده است: علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی ها به خانه رسیده اند و وسایل شان را در خانه گذاشته اند اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است