دنیا بار دیگر شاهد همکاری اسکورسیزی و نتفلیکس خواهد بود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۶
شایعات اطراف پروژه «قاتلان ماه کامل»؛

دنیا بار دیگر شاهد همکاری اسکورسیزی و نتفلیکس خواهد بود؟

شایعاتی مطرح است که گفته می شود شاید اسکورسیزی برای پروژه جدیدش نیز به سراغ نتفلیکس برود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسلش‌فیلم، به نظر می رسد اسکورسیزی دلتنگ نتفلیکس شده است. نتفلیکس همان غول رسانه آنلاینی است که در پروژه «مرد ایرلندی» یک چک سفید امضا به مارتین اسکورسیزی داده بود تا او بتواند فیلمش را بسازد.

اگر چه فیلمساز افسانه ای این روزها با یک استودیوی متداول و مرسوم برگشته تا فیلم «قاتلان ماه کامل» را بسازد، با این حال گزارش های دور و اطراف فیلم حاکی از دلتنگی اسکورسیزی برای آن آزادی های نتفلیکس است.

اسکورسیزی در حال حاضر در حال کار روی پروژه «قاتلان ماه کامل» با بازی دی کاپریو و دنیرو است فیلمی که گفته می شود بودجه اش بیش از ۲۲۰ میلیون دلار خواهد بود و شایعه شده این میزان بودجه خواب را از چشمان مدیران پارامونت ربوده است.

ریچارد رانشفیلد نویسنده سینمایی به تازگی در نشریه آنکلر از شایعاتی که اطراف پروژه «قاتلان ماه کامل» در جریان است گفت، به عقیده رانشفیلد نتفلیکس می توانست این پروژه را به چنگ بیاورد، چیزی که البته اتفاق نیفتاد اما اگر حتی برخلاف این شایعات درباره همکاری مجدد اسکورسیزی و نتفلیکس، این غول رسانه آنلاین به این پروژه وارد هم نشود اسکورسیزی خودش تمایل به این کار دارد. پارامونت نسبت به بودجه ۲۲۵ میلیون دلاری فیلم نگران است و حتی حضور دی کاپریو که می تواند ضامن موفقیت فیلم در گیشه باشد هم آنها را از نگرانی خارج نکرده است.

به نظر می رسد دست و دلبازی نتفلیکس در «مرد ایرلندی»، اسکورسیزی را تشنه این سیستم حمایتی شیرین کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا استودیوهای معمولی مثل پارامونت پول آزادی کافی به اسکورسیزی می دهند تا او بتواند فیلم هایش را بسازد یا نه؟

گفته می شود «قاتلان ماه کامل» با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو که داستانش درباره قتل های قبیله اوسیج در ایالت اوکلاهاما در دهه ۲۰ میلادی است اولین پروژه وسترن اسکورسیزی در دوران فعالیتش است.

فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» قرار است از ماه آینده میلادی آغاز شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500