«ما ایرانی ها» با معرفی قهرمانان مردمی روی آنتن می‌رود/ استندآپ فرزین محدث | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۸
از 5 اسفند ماه؛

«ما ایرانی ها» با معرفی قهرمانان مردمی روی آنتن می‌رود/ استندآپ فرزین محدث

برنامه «ما ایرانی ها» با اجرای گیتی خامنه و استندآپ فرزین محدث با رویکرد معرفی قهرمانان مردمی و اجتماعی دوشنبه 5 اسفندماه از شبکه پنج پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، اولین قسمت برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی حجت عیدی و محمد کریمی دونا روز دوشنبه ۵ اسفندماه ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

حجت عیدی تهیه کننده «ما ایرانی ها» درباره این برنامه توضیح داد: این برنامه ترکیبی – تولیدی با رویکرد معرفی قهرمانان مردمی و اجتماعی تهیه شده است. در حقیقت برنامه «ما ایرانی‌ها» در هر قسمت میزبان مهمانانی از جنس مردم است که به نوعی زندگی شان را وقف خدمت به مردم کرده اند.

وی ادامه داد: برنامه «ما ایرانی‌ها» برنامه ای است از جنس مردم با هدف گسترش مهربانی و امید افزایی. ما در این برنامه به معرفی قهرمانان مردمی می‌پردازیم که به نوعی رفتارهای اجتماعی و اثرگذار در جامعه دارند.

تهیه کننده «ما ایرانی ها» درباره انتخاب سوژه های این برنامه گفت: سوژه های این برنامه طی یک فرآیند ۶ ماه با همکاری برخی از رسانه های خبری و تحقیقات میدانی عوامل تولید برنامه و مردم انتخاب شدند.

عیدی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه توسط گیتی خامنه مجری توانمند و باتجربه تلویزیون در کنار فرزین محدث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انجام می گیرد و هدایت بخش محتوا و نگارش نیز بر عهده عادل زمانی است.

وی با اشاره به بخش های دیگر این برنامه گفت: در برنامه «ما ایرانی‌ها» از قهرمانان اجتماعی دعوت می‌شود تا در استودیوی برنامه حاضر شوند و مجری برنامه گیتی خامنه با آنها به گفتگو می‌نشیند.

تهیه‌کننده «ما ایرانی‌ها» ادامه داد: آیتم نمایشی با عنوان دوربین مخفی بخشی از این برنامه است که ما به میان مردم می آییم و واکنش های مردم را در قاب تصویر نشان می دهیم. فزرین محدث در این برنامه استندآپ را اجرا می‌کند. انعکاس اخبار خوب در سطح جامعه یکی دیگر از بخش های این برنامه است که محدث آن را برای مخاطبان ارایه خواهد کرد.

عیدی در پایان این عنوان کرد: ما در هر قسمت دو مهمان داریم. گفتگو با قهرمان اجتماعی و گفتگو با چهره نام آشنا هنری که انتخاب آن مرتبط با سوژه برنامه است.

در اولین قسمت «ما ایرانی ها» سید محمد هاتفی قهرمان اجتماعی (سفیر صلح) و سعید پیردوست بازیگر مهمان این برنامه خواهند بود.

برنامه ترکیبی – تولیدی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است