طرح «ساهره» پس از یکسال تصویب شد/ گلایه از کُندی مراحل اجرایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
مهدی همایونفر در گفتگو با صبا:

طرح «ساهره» پس از یکسال تصویب شد/ گلایه از کُندی مراحل اجرایی

مهدی همایونفر تهیه‌کننده تلویزیون از تصویب طرح سریال «ساهره» پس از یکسال خبر داد.

مهدی همایونفر تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت ساخت سریال «ساهره» که پیش از این خبر توقف آن را اعلام کرده بود، عنوان کرد: طرح این سریال تصویب شده و برای بستن قرارداد نگارش نیز کد گرفته است اما من هنوز به دلیل تغییراتی که در حال حاضر در سازمان و سیمافیلم اتفاق افتاده است به دنبال ساخت نرفتم و فعلا عجله ای برای آن ندارم.

وی درباره این تغییرات توضیح داد: حدود یکسال طول کشید تا طرح این سریال تصویب شود. من نگران این موضوع بوده و هستم که همین کُند بودن در راه تصویب نهایی سناریو و تولید اتفاق بیفتد که امری وقت گیر است.

تهیه کننده «مینو» تاکید کرد: واقعا به صرفه نیست که یک سال منتظر تایید طرح شویم و به عنوان مثال یک سال هم منتظر تصویب اجرایی و تولیدی این سریال شویم.

همایونفر درباره قصه «ساهره» توضیح داد: داستان درباره مردی است که یک دختر دارد و همسر خود را در حادثه رانندگی از دست داده است. طی یک تماس تلفنی با او توسط دختری که دانشجوی پزشکی است وقایعی رخ می دهد که اتفاقات داستان را رقم می زند.

وی در پایان با بیان اینکه طرح این سریال برای ماه رمضان نوشته شده است، مطرح کرد: «ساهره» به دلیل تم مذهبی که دارد برای پخش در ماه رمضان مناسب است اما زمان پخش سریال ها دست خود شبکه های پخش کننده است.

طرح مجموعه تلویزیونی «ساهره» به نویسندگی مینا خدیوی و تهیه کنندگی مهدی همایونفر در ۳۰ قسمت به شبکه یک سیما ارایه شده بود.

این سریال که موضوع اصلی آن درباره مرگ و مسایل ماورایی است، اشاره‌هایی نیز به مسایل دینی و مذهبی دارد.

مهدی همایونفر تا به حال تهیه‌کنندگی سریال‌های «مینو»، «جلال الدین» و … را برای تلویزیون به عهده داشته است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است