اقتباسی از فیلم موفق اسپانیایی در عربستان/ تهیه کننده اسکاری به جده آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۱

اقتباسی از فیلم موفق اسپانیایی در عربستان/ تهیه کننده اسکاری به جده آمد

فیلم «قهرمانان» محصول 2018 کشور اسپانیا با اندکی تغییر در موضوع در کشور عربستان سعودی بازسازی می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از عرب‌نیوز، فیلمبرداری فیلم بلند «قهرمانان» این هفته در شهر جده کشور عربستان سعودی آغاز شد. طبق جدول برنامه ریزی فیلمبرداری تا ۷ هفته آینده ادامه دارد.

فیلم نود دقیقه ای «قهرمانان» به تهیه کنندگی آندرس بیسنته گومس تهیه کننده اسپانیایی برنده جایزه اسکار برای فیلم «روزگار خوش» (۱۹۹۲) و کارگردانی مانوئل کالوو است.

این فیلم داستان یک دستیار مربی تیم فوتبال حرفه ای در کشور عربستان به نام خالد است، خالد بعد از یک درگیری شغلش را از دست می دهد و شروع به مربیگری گروهی از بازیکنان با معلولیت ذهنی می کند.

در فیلم «قهرمانان» یاسر السقاف مجری برنامه «صدا» شبکه ام‌بی‌سی به همراه فاطمه البناوی به عنوان بازیگر حضور دارند. دیگر بازیگران فیلم افراد معلول ذهنی ساکن شهر جده هستند.

گروه ۹۰ نفره عوامل ساخت این فیلم که عربستانی و اسپانیایی هستند بعد از فیلمبرداری در جده برای ادامه فیلمبرداری به دوبی می روند.

لازم به یادآوری است که در خبر عرب‌نیوز اشاره ای به بازسازی فیلم از نسخه «قهرمانان» سال ۲۰۱۸ محصول کشور اسپانیا که با همین موضوع تنها با محوریت ورزش بسکتبال ساخته شد، نشده است. این فیلم که به عنوان نماینده کشور اسپانیا در اسکار انتخاب شد در سال ۲۰۱۸ سه جایزه از جوایز گویا معروف به اسکار اسپانیا از جمله بهترین فیلم را بدست آورد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است