مستند «همراه با باد» در فرانسه توزیع می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵

مستند «همراه با باد» در فرانسه توزیع می‌شود

فیلم های سه گانه عباس کیارستمی و مستند «همراه با باد» ساخته مهدی شادی زاده توسط کمپانی «MK2» در فرانسه منتشر و توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، کمپانی «Mk2» که یکی از مهمترین شرکت های پخش آثار هنری در فرانسه و دنیا است، در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۰ سه گانه های عباس کیارستمی شامل فیلم های «خانه دوست کجاست؟»، «زندگی و دیگر هیچ» و «زیر درختان زیتون» و  مستند «همراه با باد»  ساخته مهدی شادی زاده را در فرانسه منتشر و توزیع می کند.

پخش بین المللی فیلم مستند «همراه با باد» به عهده شرکت «DreamLab Films» به مدیریت نسرین میرشب است.

به گفته نسرین میرشب مستند «همراه با باد» با ظرافتی خاص به وجوه هنری فیلمساز بزرگ ایران عباس کیارستمی در هنر معاصر می پردازد که فرم روان و کارگردانی خوب آن مورد توجه کمپانی «Mk2» قرار گرفته است.

مستند «همراه با باد» یکم تیرماه ۱۳۹۸ همزمان با تولد عباس کیارستمی در سینمای «هنر و تجربه» در ایران اکران شد. این فیلم اولین ساخته بلند مهدی شادی زاده است که  تهیه کنندگی آن به عهده علیرضا شادی زاده بوده و سرمایه گذار آن نوید شریفی است.

در این مستند هنرمندان معاصر ایران از جمله لیلی گلستان، آیدین آغداشلو، کیانوش عیاری، جواد مجابی، مریم زندی، ابراهیم حقیقی و محسن آزرم حضور دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است