بهره برداری از مرحله اول پارکینگ بزرگ پردیس سینمایی ملت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰

بهره برداری از مرحله اول پارکینگ بزرگ پردیس سینمایی ملت

همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با دستور و پیگیری پیروز حناچی، شهردار تهران پارکینگ پردیس سینماگالری ملت افتتاح شد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر هفتمین  دوره جشنواره فیلم شهر با اشاره به آغاز بهره برداری از پارکینگ پردیس سینمایی ملت گفت: یکی از مشکلاتی که از زمان تاسیس پردیس سینمایی ملت وجود داشت، کمبود فضا برای پارک و توقف خودروهای مخاطبان و تماشاگران این سینما بود و این مساله روی بهره وری و کیفیت خدمات دهی سینما نیز تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: از سال گذشته پیگیرهای جدی برای حل مشکل پارکینگ سینما ملت با نهادی های مختلف انجام شد و سرانجام با دستور مستقیم پیروز حناچی شهردار تهران مرحله اول پارکینگ روز شنبه ۲۹ تیر با حضور مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سینماگران و اهالی رسانه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان عنوان کرد: پارکینگ پردیس سینما گالری ملت گنجایش پذیرش ۱۲۰۰ خودرو را دارد و مخاطبان و تماشاگران فیلم های در حال اکران می توانند بعد از پایان جشنواره فیلم شهر از این پارکینگ استفاده کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است