«دوستان» پس از ۱۶ سال برای یک اپیزود ویژه گرد هم جمع می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
خبری که بالاخره رسمی شد؛

«دوستان» پس از ۱۶ سال برای یک اپیزود ویژه گرد هم جمع می‌شوند

بالاخره و پس از مدت‌ها شایعات گوناگون مشخص شد قسمتی ویژه از سریال «دوستان» با حضور ۶ ستاره آن ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، بازیگران سریال محبوب و پرآوازه «دوستان – ‌Friends»،  سال‌ها پس از اتمام این مجموعه، برای بازی در یک ویژه برنامه در ‌HBO Max دور هم جمع می‌شوند.

جنیفیر آنیستون،‌ کورتنی کاکس، مت له‌بلانک، لیسا کوردو، میتو پری و دیوید شویمر ستارگانی هستند که سال‌ها بعد از اتمام «دوستان» در سال ۲۰۰۴، دوباره برای بازی در قسمتی ویژه از این سریال به استودیوی ۲۴ کمپانی برادران‌وارنر در بربانک کالیفرنیا بازمی‌گردند.

منابع نزدیک به این خبر گفته‌اند هر کدام از این ۶ ستاره برای حضور در این ویژه برنامه، مبلغی به میزان حداقل ۲.۵ میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

این خبر از پاییز سال گذشته و با پخش زمزمه‌های ساخت ویژه برنامه‌ای «دوستان» از سوی سرویس آنلاین شبکه ‌HBO، به شدت از سوی هواداران این مجموعه دنبال می‌شد، خصوصا آن که ‌چند ماه پیشتر سرویسHBO Maxبا امضای قراردادی با برادران‌ وارنر، امتیاز پخش در آمریکای این سریال را از نتفلیکس گرفته و آن را به آرشیو خود اضافه کرد. بدین ترتیب تمامی ۱۰ فصل سریال «دوستان» از آخر سال ۲۰۱۹ از دسترس مشترکان نتفلیکس خارج شد و هواداران آمریکایی این مجموعه باید حداقل تا ماه می امسال و آغاز به کار سرویس HBO Max، صبر کنند.

بی‌شک همزمانی پخش این ویژه برنامه «دوستان» و تمام ۲۳۶ اپیزود قبلی آن با افتتاح سرویس آنلاین HBO Max بخشی از استراتژی این پایگاه برای جذب مخاطب به حساب می‌آید.

با وجود آنکه از زمان روی آنتن رفتن اپیزود آخر سریال «دوستان» بیش از ۱۶ سال می‌گذرد اما تحقیقات بازار نشان می‌دهد این سیتکام یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین سریال‌های نتفلیکس بوده است. منابع خبری به ورایتی گزارش داده‌اند پس از انتشار خبر خروج سریال «دوستان» از سرویس نتفلیکس، فروش نسخه‌های دیجیتال و فیزیکی این مجموعه تقریبا ۳ برابر شده است.

کوین ریلی مدیر بخش محتوای HBO Max در این باره گفت: به نظرم نام این اپیزود جدید را می‌توان «بازگشت دوباره همه» نام‌گذاری کرد. دیوید، جنیفر، کورتنی، مت، لیزا و متیو برای یک قسمت ویژه مجموعه «دوستان» و انتشار کل قسمت‌های قبلی به HBO Max می‌آیند.

بن وینستون کارگردان این اپیزود ویژه است و تهیه‌کنندگی آن بر عهده افراد نام‌آشنایی چون کوین برایت، مارتا کوفمن و دیوید کرین خواهد بود.

سریال کمدی «دوستان» اولین بار ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ روی آنتن شبکه NBC رفت و برای ۱۰ فصل پیاپی میلیون‌ها بیننده را پای تلویزیون‌ها کشاند. داستان این مجموعه درباره ۶ دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند و در طول سالیان دراز ماجراهایی را با هم تجربه می‌کنند.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است