برگزاری دومین دوره «تربیت راهنمای گردشگری با رویکرد موزه گردی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵

برگزاری دومین دوره «تربیت راهنمای گردشگری با رویکرد موزه گردی»

موزه ملک، دومین دوره آموزشی «تربیت راهنمای گردشگری با رویکرد موزه‌گردی» را با همکاری دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دومین دوره آموزشی «تربیت راهنمای گردشگری با رویکرد موزه‌گردی» با هدف آشنایی راهنمایان گردشگری و دوستداران تاریخ و موزه با روش‌های نوین راهنمایی موزه، همچنین توانمندسازی، مهارت‌آموزی و افزایش بهره‌وری از موزه‌ها، از هشتم اسفند در چهار جلسه در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران برگزار می‌شود.

دوره آموزشی تربیت راهنمای گردشگری با رویکرد موزه‌گردی در قالب یک بسته مهارتی، دستاورد همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور مرکز تهران جنوب با موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به شمار می‌آید.

شرکت‌کنندگان در این دوره با دریافت ده ساعت آموزش‌های کاربردی و مهارتی در تالارهای موزه‌ای موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک می‌توانند در محیط واقعی موزه آموزش دیده و توانمند شوند.

ارایه گواهی‌نامه مشترک و معتبر، همچنین تخفیف دانشجویی از ویژگی‌های این دوره است.

بسته مهارتی تربیت راهنمای گردشگری با رویکرد موزه‌گردی برپایه تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی، فرهنگی و اجرایی میان موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و دانشگاه پیام‌نور استان تهران در سال ۱۳۹۸ خورشیدی برنامه‌ریزی و برای مهارت‌آموزی دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی به ویژه دانشجویان طراحی شده است و با نظارت گروه‌های آموزشی تاریخ و فرهنگ و تمدن اسلامی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

ارایه خدمات دو سویه آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای در زمینه‌های تاریخی و اسنادی، علمی، کارآفرینی و مهارت‌آموزی و تهیه بسته‌های آموزشی و مهارتی، از محورهای تفاهم‌نامه یادشده به شمار می‌آید.

دوستداران حضور در دوره آموزشی «تربیت راهنمای گردشگری با رویکرد موزه‌گردی» برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن ۸۴۲۳۴۲۳۳ و ۸۸۹۴۰۰۹۰ تماس بگیرند. همچنین برای حضور در دوره می‌توانند نام خود را در سامانه بنویسند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000