فیلم «پوست» راهی جشنواره‌های بین المللی می شود/ احتمال اکران در تابستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
محمدرضا مصباح در گفتگو با صبا:

فیلم «پوست» راهی جشنواره‌های بین المللی می شود/ احتمال اکران در تابستان

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، درباره تصمیم خود مبنی بر اکران فیلم می‌گوید‌.

محمدرضا مصباح تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره اکران این فیلم گفت: ابتدا تصمیم گرفتیم «پوست» را در جشنواره‌های بین‌المللی شرکت دهیم و پس از آن برای اکران عمومی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به عقیده من فصل تابستان برای اکران فیلم «پوست» مناسب‌تر از هر زمانی است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پوست» تاکید کرد: «پوست» را در هنر و‌ تجربه اکران نخواهیم کرد و هدفمان، اکران در سر گروه‌های سینمایی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نسخه‌ای که برای جشنواره‌های بین‌المللی و اکران عمومی آماده می‌شود با جشنواره فیلم فجر تفاوت دارد یا خیر، بیان کرد: از نظر ما نسخه‌ای که از «پوست» در جشنواره فیلم فجر اکران شد، ایرادی ندارد و تکمیل است.

مصباح درباره پخش‌کننده‌های فیلم توضیح داد: قراردادمان را با پخش‌‌کننده‌های خارجی بسته‌ایم و برای اکران در ایران هم با تعدادی از مراکز پخش که در زمان جشنواره فیلم فجر برای اکران فیلم ابراز علاقه کرده بودند، در حال مذاکره هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم این جنس از سینمای متفاوت که تلاش می‌کند از ژانرهای معمول دور بماند و به فضای مغفول مانده سینما نزدیک شود، مورد توجه مخاطبان واقع شود و انگیزه تهیه‌‌کنندگان در ساخت این گونه آثار بیشتر شود.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است