دونالد ترامپ حرص خود از مراسم اسکار امسال را نشان داد/ برد پیت حقیر است! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
در سخنرانی تبلیغاتی خود در کلرادو؛

دونالد ترامپ حرص خود از مراسم اسکار امسال را نشان داد/ برد پیت حقیر است!

رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در سخنانی به شدت به آکادمی اسکار و تصمیم آن‌ها برای اهدای جایزه بهترین فیلم سال به «انگل» از کره جنوبی تاخت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، روز پنجشنبه ۲۰ فوریه دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در  شهر کلرادو اسپرینگز، حسابی به آکادمی اسکار تاخت و برد پیت را یک خود عقل‌کل‌پندار حقیر خواند!

ترامپ که  در جمع حامیان خود در کمپین تبلیغاتی انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا در این شهر سخن می‌گفت با اشاره به مراسم جوایز اسکار امسال گفت: جوایز اسکار امسال چقدربد بود؟ او ادامه داد: و جایزه اسکار می‌رسد به ….. یه فیلمی از کره‌جنوبی! این چه چیز مزخرفی بود؟! ما همین الان هم به اندازه کافی در تجارت با کره‌جنوبی مشکل داریم، بعد حالا شما می‌آیید جایزه بهترین فیلم سال را به اون‌ها می‌دهید؟ این خوبه؟ نمی‌دونم. «بر باد رفته» را به ما برگردانید لطفا! یا «سانست بلوار». فیلم‌های بزرگ عالی.

ترامپ در ادامه حمله خود به آکادمی اسکار گفت: اول فکر کردم جایزه بهترین فیلم خارجیه. نه؟! بعد تازه یادم اومد این جایزه این بخش رو دادند.

دقایقی بعد از این سخنان ترامپ، کمپانی نئون که حق پخش‌ فیلم «انگل» در ایالات متحده آمریکا را در اختیار خود دارد در واکنشی تند در توئیتر نوشت: قابل درک است، او خواندن بلد نیست!

لازم به ذکر است، تام کوئین از بنیانگذاران کمپانی نئون هفته گذشته در گفتگویی با هالیوودریپورتر و در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به آمریکایی نبودن فیلم «انگل»، دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم سال را حق این اثر می‌دانید یا نه، پاسخ داده بود: نمی‌دانم. این سوال شبیه توییت‌های دونالد ترامپ است و بنابراین هیچ معنایی ندارد.

رییس‌جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی کلرادو، نوک پیکان حملاتش را به سمت برد پیت گرفت که در مراسم اسکار ۲۰۲۰ جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را برای بازی در «روزی روزگاری در هالیوود» دریافت کرد. ترامپ گفت: و بعد شما برد پیت رو دارین. من هیچ وقت طرفدار او نبودم. بلند می‌شه و یه حرف عقل‌کل پندارانه می‌زنه. اون یه خود عقل کل‌پنداره کوچکه!

اشاره ترامپ به سخنانی بود که برد پیت بعد از دریافت جایزه خود روی صحنه مراسم ایراد کرد. او گفت: به من گفته‌اند ۴۵ ثانیه وقت برای صحبت دارم که ۴۵ ثانیه بیشتر از زمانی است که مجلس سنا این هفته در اختیار جان بولتون قرار داد. منظور برد پیت به ماجرای استیضاح دونالد ترامپ بود که در نهایت با حمایت جمهوری خواهان سنا و عدم فراخواندن افراد برای شهادت علیه او، به نفع ترامپ پایان یافت.

برد پیت همچنین در انتهای سخنان خود در مراسم اسکار گفت: من فکر می‌کنم شاید روزی کوئنتین (تارانتینو) راجع به این ماجرا فیلم بسازد؛ فیلمی که در انتها آدم بزرگ‌ها کار درست را انجام می‌دهند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است