نسخه هندی «بدو لولا، بدو» ساخته می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۳
در ادامه بازسازی‌های هندی از آثار معروف سینمایی؛

نسخه هندی «بدو لولا، بدو» ساخته می‌شود

شاخه هندوستان کمپانی سونی‌پیکچرز قصد دارد نسخه‌ای بومی از فیلم کالت آلمانی «بدو لولا، بدو» را روانه سینماهای این کشور کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، فیلم آلمانی «بدو لولا، بدو» سر از بالیوود در می‌آورد.

بنا بر گزارش‌ها، شاخه منطقه هندوستان کمپانی سونی‌پیکچرز قصد دارد نسخه هندی فیلم کلاسیک و کالت «بدو لولا، بدو» محصول ۱۹۹۸ سینمای آلمان را با استفاده از بازیگران هندی همچون تاپسی پانو و طاهر راج بسین، روانه بالیوود کند.

«بدو لولا، بدو» (۱۹۹۸) فیلمی مهیج به کارگردانی تام تیکور و بازی فرانکا پوتنته است و داستان آن درباره دختری به نام لولاست که در پی کمک به دوستش یعنی مانی به چالشی اساسی وارد می‌شود. مانی ۱۰۰هزار مارک آلمان را که متعلق به رئیس یک باند قاچاق است، در مترو جا گذاشته است و لولا تنها ۲۰ دقیقه فرصت دارد تا این مقدار پول را تهیه کرده و به مانی برساند.

عنوان نسخه هندی این فیلم «لوپا لاپتا – Loopa Lapeta» است و آکاش باتیا آن را بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم وینای چاوال و کتان پدگانکور، کارگردانی خواهد کرد. شروع فیلمبرداری این اثر برای ماه آپریل برنامه‌ریزی شده است و قرار است برای ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ به نمایش عمومی برسد.

شاخه هندوستانی سونی‌پیکچرز سابقه ساخت آثاری چون درام «پدمن»(۲۰۱۸) و کمدی «۱۰۲ سالگی پایان نیست» را در کارنامه خود دارد و فیلم‌های «شاکونتالا دوی»، «نیکاما»، «کلاهخود» و «Major» آن در نوبت اکران هستند.

ویوک کریشنانی مدیر منطقه هندوستان سونی‌پیکچرز در این باره گفت: «لوپا لاپتا» فیلمی درخشان در مجموعه آثار صف‌شکن و خلاقانه ما است. ما عاشق گروه بازیگران فیلم هستیم که برای جان بخشیدن به این فیلمنامه پیشرو گردهم جمع شده‌اند. تلاش همیشگی ما در این کمپانی کار با فیلمسازان و بازیگران جدید بوده است و آکاش باتیا یکی از آن موارد شگفت‌انگیزی است که بر سر راه ما قرار گرفته است.

هم‌اکنون اقتباس‌های هندی گوناگونی از آثار بزرگ سینما در دست تولید است که مهم‌ترین آن‌ها بازسازی هندی «فارست گامپ» با بازی هنرپیشه سرشناس هندوستان یعنی عامر خان – یا آن گونه که در ایران شناخته می‌شود، امیرخان – است.

نسخه هندی فیلم «کارآموز – Intern» با بازی دیپیکا پادوکونه و ریشی کاپور نیز از دیگر تلاش‌های سینمای هند برای بازسازی فیلم‌های معروف سینمای جهان است.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000