تله فیلم «کوچه صفا» با موضوع اقتصاد مقاومتی کلید خورد

به گزارش خبرگزاری صبا، حسین نطنزی تهیه کننده تله فیلم «کوچه صفا» درباره تولید این تله فیلم تلویزیونی توضیح داد: تله فیلم «کوچه صفا» توسط سیمای مرکز قم همزمان با روز ۲۲ بهمن کلید خورد و همچنان در حال فیلمبرداری است.

وی افزود: «کوچه صفا» به تهیه کنندگی حجت الاسلام حسین نطنزی و کارگردانی علی گائینی به سفارش معاونت سیمای مراکز استان های سازمان صدا وسیما است که با حضور جلیل فرجاد، افسانه ناصری، سید جواد طاهری، مهدی رکنی، زهرا فراهانی، سعید برجعلی و شاهرخ فهیم به عنوان بازیگران اصلی تهیه و تولید می‌شود.

تهیه کننده تله فیلم «کوچه صفا» درباره این فیلم و جزییات آن گفت: در ابتدا بنا بود این فیلم با نام «فصل آخر» کلید بخورد که در نهایت به «کوچه صفا» تغییر نام داد.

به گفته نطنزی، تله فیلم «کوچه صفا» در زمان ۹۰ دقیقه‌ای و در ۱۶ لوکیشن به مدت ۱۲ روز فیلمبرداری می‌شود.

وی همچنین درباره موضوع این فیلم اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و خودکفایی موضوع این فیلم است و روایت کننده داستان پزشکی است که با وجود تحریم‌ها و قاچاق مواد دندانپزشکی سعی می‌کند ایمپلنت‌های دندانی را با کمک نخبگان داخلی تولید کند که در این مسیر با موانعی رو به رو می‌شود.

نطنزی در پایان با توجه به زمان پخش فیلم بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی اولیه ای که برای ضبط فیلمبرداری داشتیم، در تلاشیم کار برای عید نوروز پخش شود و این اتفاق در شبکه نور و در چند شبکه دیگر هم دیده شود.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: حسین نطنزی، کارگردان: علی گایینی، دستیار کارگردان: مجید رنگی، مدیر برنامه ریزی: محسن غضنفری، مدیر تولید: ایمان رشیدی، مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل حاجب، تصویربردار: علی بابایی، دستیار تصویر: وحید بیات، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: علی اردو، صدابردار: مصطفی کوچکی، گریم و لباس: خانم پارسا، طراح صجنه: سیف الله یزدانی.

انتهای پیام/