حضور نماینده مرکز ملی اسیتژ ایران در پروژه نسل بعدی اسیتژ سوئد ۲۰۲۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵

حضور نماینده مرکز ملی اسیتژ ایران در پروژه نسل بعدی اسیتژ سوئد ۲۰۲۰

حجت زینالی از اعضای فعال مرکز ملی اسیتژ ایران در پروژه نسل بعدی اسیتژ سوئد ۲۰۲۰ شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز ملی اسیتژ ایران نماینده سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان در ایران پس از انتشار فراخوان پروژه نسل بعدی سوئد ۲۰۲۰، مدارک متقاضیان شرکت در این برنامه را بررسی و هفت نفر را که شرایط کافی برای حضور داشتند به دبیرخانه این رویداد معرفی کرد و در پایان حجت زینالی پذیرفته شد.

در این دوره از برنامه از میان ۷۰ متقاضی و ۱۶ هنرمند جوان از سراسر دنیا که به صورت حرفه‌ای در حوزه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت دارند و کمتر از ۳۶ سال هستند، برای شرکت در این برنامه انتخاب شدند.

پروژه نسل بعدی یک ابتکار هیجان‌انگیز و پیشرو از اسیتژ بین‌الملل است که با استقبال از چهره‌های جدید و حمایت از هنرمندان جوان و به منظور تقویت روابط بین‌المللی در حوزه تئاتر پایه‌ریزی شده است.

این برنامه یک پروژه طراحی شده برای پشتیبانی از شبکه‌های هنری و فرهنگی، مبادله و همکاری بین هنرمندان در جشنواره‌ها و دیگر برنامه‌های بین‌المللی از طریق یک برنامه خاص است و در این رویداد هنری شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن تبادل تجربه‌ و ارتباط با هنرمندان دیگر کشورها در مورد روش‌های متنوع هنری بحث و گفتگو کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد که شرکت در کارگاه‌های آموزشی با حضور هنرمندان بین‌المللی و برگزاری جلسه‌های بحث و گفتگو از برنامه‌های این پروژه به شمار می‌آید.

این پروژه از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در شهر هلسینبرگ برگزار خواهد شد.

حجت زینالی نیز در سومین پروژه نسل بعدی اسیتژ پاکستان ۲۰۲۰ که در فرودین ۱۳۹۹ در لاهور برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است