«سیاره میمون‌ها» و داستانی که از اول آغاز می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹

«سیاره میمون‌ها» و داستانی که از اول آغاز می‌شود

بر اساس گزارش‌ها به نظر می‌رسد دیزنی فیلم جدید «سیاره میمون‌ها» را با یک خط روایی جدید از دنباله‌های پیشین در دست تولید دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از CinemaBlend، به لطف خرید استودیو فیلمسازی «فاکس قرن بیستم» توسط ابرکمپانی دیزنی هم‌اکنون بسیاری از محصولات و مجموعه‌های فاکس در نوبت بازسازی و عرضه مجدد توسط دیزنی قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فرنچایز محبوب «سیاره میمون‌ها» اشاره کرد.

ماه دسامبر سال گذشته بود که خبر آمد دیزنی کار روی یک فیلم جدید از مجموعه «سیاره میمون‌ها» را آغاز کرده است، اما مشخص نبود که این اثر جدید دنباله‌ای بر «جنگ برای سیاره میمون‌ها»(۲۰۱۷) است یا از اساس یک فیلم مستقل محسوب می شود که حالا گزارش‌های جدید حاکی از آن است که مورد دوم یعنی یک بازسازی به جدید در دستور کار تولید این کمپانی قرار دارد.

کارگردانی این قسمت تازه از «سیاره میمون‌ها» برعهده وس بال است و دنیل دورانس طراحی صحنه آن را انجام می‌دهد. این ۲ نفر پیش از این در مجموعه فیلم‌های «دونده مارپیچ» با هم همکاری کرده‌اند.

حالا پرسش‌ها این است که که این سیاره میمون‌های جدید درباره چیست. آیا مخاطبان مانند نسخه سال ۲۰۱۱ این مجموعه و ماجرای به قدرت رسیدن میمون‌ها با یک داستان کاملا جدید مواجه هستند یا فقط شاهد یک بازسازی جدید از قسمت اول این مجموعه خواهند بود؟

قسمت اول «سیاره میمون‌ها» محصول سال ۲۰۰۱ و به کارگردانی تیم برتون بود. برتون در تولید این فیلم ذائقه خود را بر نسخه سال ۱۹۶۸ این اثر سوار کرد و با وجود آن که منتقدان روی چندان خوشی به آن نشان ندادند در گیشه نزدیک به ۳۶۳ میلیون دلار فروخت و چندین دنباله بر آن ساخته شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است