انتخاب صحیح محور اصلی «میان‌بر» است/ ادامه تصویربرداری تا پایان سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
تهیه کننده سریال مطرح کرد:

انتخاب صحیح محور اصلی «میان‌بر» است/ ادامه تصویربرداری تا پایان سال

محمد صالحیان تهیه‌کننده سریال «میان بر» از ادامه تصویربرداری این مجموعه 90 قسمتی تا پایان سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمد صالحیان تهیه کننده «میان بر» با بیان این که تصویربرداری این سریال تا پایان سال ادامه دارد، گفت: تولید این سریال همزمان با پخش آن از شبکه پنج ادامه دارد و تاکنون ۱۲ قسمت آن تصویربرداری شده است.
وی توضیح داد: «میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.

تهیه کننده «میان بر» ادامه داد: محور اصلی مجموعه «میان بر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و … است. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد، روایت خواهد شد.

صالحیان با اشاره بازیگران سریال طنز «میان بر» گفت: غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی ‌پور، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، امیر نوری و مرضیه صدرایی بازیگران این مجموعه هستند.

وی با اشاره به تیم نویسندگی سریال «میان بر» گفت: طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر» هستند.

تهیه‌کننده «میان بر» در پایان با اشاره تولید همزمان با پخش این سریال مطرح کرد: یکی از امتیازات خوب این سریال است که همزمان با پخش و تولید از بازخورد نظرات مخاطبان پیرامون سریال مطلع می شویم که این موضوع برای تولید فصل های بعدی سریال بسیار مفید و تاثیرگذار است.

سریال طنز «میان بر» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی یزدان فتوحی کاری از صدا و سیمای مرکز البرز است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن ۲:۳۰ بامداد و ۱۰:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است