رونمایی از پوستر دومین مهرواره «شعر» با نمادی از گل شقایق | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵

رونمایی از پوستر دومین مهرواره «شعر» با نمادی از گل شقایق

پوستر دومین مهرواره «شعر» آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با طراحی حمید کریلی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پوستر دومین مهرواره «شعر» آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمادی از گل شقایق رونمایی شد.

حمید کریلی طراح و گرافیست در طراحی پوستر دومین مهرواره «شعر» آفرینش با بهره‌گیری از تصویر دو گل شقایق، فضایی شاعرانه را پدید آورده است.

وی درباره طراحی این پوستر توضیح داد: گل شقایق لطافت ذاتی خاصی دارد و هم قافیه با عاشق است و در ادبیات تغزلی من حضور پررنگی دارد.

کریلی ادامه داد: در این پوستر، شقایق هم نماد آخرین روزهای فصل زمستان و ورود بهار و به‌واقع بهار احساس بچه‌ها و هم نماد لطافت، عاشقانگی و شاعرانگی در شعر است.

این طراح و گرافیست در پایان با اشاره به این‌که تکنیک طراحی پوستر مهرواره «شعر» آبرنگ است، اظهار کرد: این تکنیک به تخیل، لطافت و ادبیات نزدیک‌تر است.

در این مهرواره که به همت معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای ۶ تا ۹ اسفند ۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد و ۹۰ نفر از اعضای برگزیده انجمن‌های شعر سراسر کشور گرد هم می‌آیند.

اعضای نوجوان و ارشد برگزیده‌ انجمن‌های شعر در این مهرواره ضمن خوانش اشعار خود در کارگاه‌های تخصصی و آموزشی شعر با حضور استادان به‌نام کشور حضور خواهند داشت.

پوستر دومین مهرواره شعر آفرینش با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری، مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده، محمود گلزاری روان‌شناس و مدرس دانشگاه، مدیران و کارشناسان کانون رونمایی شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است