اکران همزمان «آن شب» در ایران و آمریکا/ نسخه فیلم تغییری نخواهد کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
محمد درمنش در گفتگو با صبا:

اکران همزمان «آن شب» در ایران و آمریکا/ نسخه فیلم تغییری نخواهد کرد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری معتقد است این فیلم را در ایران و آمریکا و چند کشور دیگر همزمان اکران خواهند کرد‌.

محمد درمنش تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره تصمیم خود مبنی بر اکران فیلم گفت: ما تصمیم داریم «آن شب» را در بسیاری از جشنواره‌های بین‌المللی شرکت دهیم و یکی از شرایط این جشنواره‌ها این است که فیلم اکران نشده باشد به همین دلیل عجله‌ای برای اکران آن تا پس از شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی نداریم.

وی ادامه داد: با برخی سینماداران که مذاکره کرده بودیم، علاقه‌مند بودند که «آن شب» در نوروز اکران شود و اعلام آمادگی کرده بودند اما استراتژی خودمان این است که تا پایان جشنواره که تا تابستان طول می‌کشد، «آن شب» فعلا اکران نشود.

درمنش در پاسخ به این پرسش که «آن شب» در چه فصلی اکران شود تا به فروش و بهتر دیدنش کمک می‌شود، توضیح داد: فیلم‌هایی که بتوانند خودشان را اداره کنند و از توانایی خوبی برخوردار باشند به اکران و فروشش کمک می‌کند اما شرط حقیقی نیست به همین دلیل برای ما تاریخ اکرانش مهم نیست.

وی افزود: «آن شب» در کشور آمریکا همزمان با ایران اکران خواهد شد و برای اکران کشورهای دیگر نیز باید مدیر پخشمان تلاش کنند در واقع این همزمان اکران شدن در چند کشور برای ما مهم‌تر است.

تهیه‌کننده فیلم «آن شب» با اشاره به اینکه نسخه اکران شده در جشنواره تفاوتی با اکران عمومی آن ندارد، بیان کرد: خوشبختانه جنس فیلم به شکلی است که برای اکران چه در ایران و چه در کشورهای دیگر مشکلی نخواهد داشت و از ابتدا نیز با این هدف ساخته شد که برای اکران آن با تغییری مواجه نشویم‌.

وی در پایان تصریح کرد: شنیده‌ام امسال قرار است بر اساس قرعه‌کشی اکران فیلم‌ها را مشخص کنند که بسیار اتفاق خوبی است و من به عنوان یک صاحب فیلم از این موضوع به شدت استقبال می‌کنم.

دلارام صادقی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است