تصویربرداری بخش‌های خیابانی «در کنار هم ۲» باقی مانده است/ زمان پخش نامشخص | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
داریوش جهانگیری در گفتگو با صبا:

تصویربرداری بخش‌های خیابانی «در کنار هم ۲» باقی مانده است/ زمان پخش نامشخص

کارگردان سریال «در کنار هم 2» درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه توضیحاتی را ارایه داد.

داریوش جهانگیری کارگردان «در کنار هم ۲» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال بیان کرد: تاکنون حدود ۹۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده است و تنها تصویربرداری بخش های خیابانی و خارجی باقی مانده است.

وی ادامه داد: همچنین مراحل فنی این مجموعه در حال انجام است اما از آنجا که هنوز زمان قطعی پخش مشخص نیست و فقط گمانه زنی‌هایی شده است این مراحل به کندی پیش می‌رود و اگر به پخش نزدیک شویم کار را سرعت می‌دهیم.

کارگردان «در کنار هم ۲» در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا طولانی شدن تصویربرداری این سریال به دلیل مشکلات مالی بوده است یا نه، گفت: گرفتاری مالی نداشتیم همان گرفتاری‌های معمول سازمان و شبکه است.

فصل نخست این سریال با تاکید بر سبک های تربیتی، فرزندپروری و معرفی شاخص های خانواده موفق تهیه شده بود و فصل دوم آن با محوریت موضوعاتی همچون شیوه های فرزند پروری، بررسی خانواده های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی های خانواده مستعد اعتیاد و… در ۴۰ قسمت ٢۵ دقیقه ای روایت می شود.

سریال تلویزیونی «در کنار هم ۲» به سفارش معاونت سیما و پیرو تفاهمنامه معاونت سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر و کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که روزهای تصویربرداری خود را سپری می کند. تهیه کنندگی این اثر را آرزو ابوحمزه و کارگردانی آن را داریوش جهانگیری برعهده دارند.

«در کنار هم ۲» داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می شوند و ماجراهایی میان آن ها شکل می گیرد.

خشایار راد، افسانه ناصری، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی، روشنک عجمیان، فرزاد حاتمیان، مهسا کریم زاده، حامد تهرانی، طناز دهقان، سالار کریمخانی، آرمان پیراسته و هدیه آزیده هاک بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.

عکس ها از پریسان سهراب زاده است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است