اعلام جزییات برنامه پایانی نوزدهمین دوره جایزه «شهید حبیب غنی‌پور» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۷

اعلام جزییات برنامه پایانی نوزدهمین دوره جایزه «شهید حبیب غنی‌پور»

مراسم پایانی نوزدهمین دوره جایزه «شهید حبیب غنی‌پور» با اهدای نشان حبیب، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به برگزیدگان روز دوشنبه 12 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، مراسم پایانی نوزدهمین دوره جایزه «شهید حبیب غنی‌پور» با اهدای نشان حبیب، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به برگزیدگان این دوره از جایزه همراه است، روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل شبستان مسجد جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود.

در بخش‌های کتاب کودک، رمان نوجوان و رمان بزرگسال حداکثر دو کتاب در هر بخش با عنوان کتاب سال و کتاب تقدیری معرفی می‌شوند.

در این مراسم به برگزیدگان جشنواره ادبی «شهید حبیب غنی‌پور» در هر بخش، نشان حبیب،‌ تندیس جشنواره و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت و پدیدآورندگان کتاب‌های تقدیری نیز نشان حبیب و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

در ۱۸ دوره برگزاری این جشنواره در برخی از دوره‌ها سازمان‌های فرهنگی و ادبی جوایزی نقدی به برندگان اهدا کرده‌اند. همچنین با توجه به این‌که در سال‌های گذشته حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد ادبیات داستانی از این امکان استفاده کرده‌اند، امسال نیز این شرایطی فراهم شده است تا نهادها، سازمان‌ها و مراکز فرهنگی و ادبی داوطلب بتوانند در شب برگزاری مراسم، هدایای مورد نظر خود را به منتخبان این جشنواره تقدیم و از آن‌ها تجلیل کنند.

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است