رونمایی از جدیدترین کتاب تولیدشده در موضوع سواد رسانه‌ای | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۸
در فرهنگسرای سرو؛

رونمایی از جدیدترین کتاب تولیدشده در موضوع سواد رسانه‌ای

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» تالیف محمد صادق افراسیابی روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در فرهنگسرای سرو رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگسرای سرو، کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» تالیف محمد صادق افراسیابی با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی در فرهنگسرای سرو رونمایی خواهد شد.

این مرکز فرهنگی که چندی پیش نشست «جنگ های رسانه ای و روش های مقابله با آن» را برگزار کرده بود، این بار جدیدترین اثر تولیدشده در موضوع سواد رسانه ای را رونمایی و بررسی خواهد کرد.

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» نوشته محمد صادق افراسیابی است و به بررسی بسیاری از مفاهیم مهم و ارزشمند رسانه ای به زبان ساده و شیوا پرداخته است. این کتاب با هدف آموزش سواد رسانه ای به مردم و فرهنگسازی استفاده ار رسانه های جمعی به ویژه شبکه های اجتماعی به رشته تحریر درآمده است.

در این مراسم رونمایی شخصیت های علمی، فرهنگی و رسانه ای حضور خواهند داشت که از آن جمله میتوان به مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور، محمدرضا بهمنی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد صادق افراسیابی معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران، اساتید دانشگاه و تعدادی از اهالی رسانه اشاره کرد.

مراسم رونمایی از این کتاب روز چهارشنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر، جنب پارک ساعی، کوچه ساعی یکم برگزار می‌شود.

حضور برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است