بونگ جون-هو در سایه کرونا به وطن برگشت/ استقبال پرشور کره ای ها در فرودگاه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵

بونگ جون-هو در سایه کرونا به وطن برگشت/ استقبال پرشور کره ای ها در فرودگاه

بونگ جون هو پس از موفقیت عظیم در جوایز اسکار در سایه بیماری کرونا در میان استقبال پرشور کره ای ها وارد کشورش شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از رویترز، از بونگ جون-هو کارگردان برنده چهار جایزه اسکار برای فیلم تحسین شده «انگل» همچون یک قهرمان در کشور کره جنوبی استقبال شد.

بونگ جون-هو روز یکشنبه ۱۶ فوریه پس از موفقیت در جوایز اسکار و کسب ۴ جایزه مهم و تاریخی در میان استقبال پرشور مردم کره به این کشور بازگشت.

روز یکشنه نزدیک به ۳۰۰ خبرنگار و هوادار منتظر خوش آمدگویی به بونگ جون-هو در فرودگاه بین المللی اینچئون بودند. خالق «انگل» پس از ورود به کشورش از تشویق های حاضرین تشکر کرد و گفت برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا تنها از دور می تواند به تشویق ها واکنش نشان دهد.

او گفت: تلاش زیادی می کنم تا با شستن دست هایم بر ویروس کرونا چیره شوم، خوشحالم از اینکه در خانه هستم.

فیلم «انگل» هفته گذشته با کسب جایزه اسکار بهترین فیلم به رکوردی تاریخی دست پیدا کرد و توانست به عنوان اولین فیلم غیرانگلیسی زبان تاریخ که جایزه اسکار بهترین فیلم سال را بدست آورده است، تبدیل شود. «انگل» همچنین سه جایزه دیگر از جمله بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین فیلم بین المللی را نیز از آن خود کرد.

کشور کره جنوبی در پی این اتفاق تاریخی از هفته گذشته در حال شادی و سرور است، کانال های تلویزیونی و رسانه های محلی کره ای از هفته پیش به مرور آثار بونگ جون-هو پرداخته اند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است