جدول پخش شبکه پنج در آستانه انتخابات تغییر کرد/ تشریح مهمترین برنامه‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹

جدول پخش شبکه پنج در آستانه انتخابات تغییر کرد/ تشریح مهمترین برنامه‌ها

مهمترین ویژه برنامه های شبکه پنج سیما در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در جدول پخش این شبکه جانمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، «مجلسی ها» ، «انتخاب یازدهم»، «خبرگان ملت»، «اینجا تهرانه»، «سریال میانبر» و…. فهرست مهمترین ویژه برنامه های شبکه پنج سیماست که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در جدول پخش این شبکه جانمایی شده است.

برنامه «مجلسی ها» به تهیه کنندگی مهدی علی پور کاری از گروه سیاسی است که در این هفته هر روز ساعت ۱۶ تا زمان انتخابات روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. شبکه پنج سیما در برنامه «مجلسی ها» به سراغ نمایندگان مجلس رفته است که در دوره یازدهم مجلس حضور ندارند.

مهدی علی پور تهیه کننده برنامه «مجلسی ها» درباره ساختار این برنامه گفت: در این برنامه با نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی گفتگو خواهد شد و رویدادهای دوره‌های قبلی مجلس مورد ارزیابی، تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه علاوه بر گفتگو، دارای بخش‌هایی همچون موشن گرافیک درباره کارکرد‌های مجلس، معرفی مهمان برنامه است و میزان رای آن ها در قالب گرافیک و موشن به تصویر کشیده می‌شود.

انتخابی آگاهانه در «انتخاب یازدهم»

«انتخاب یازدهم» ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما است که با رویکرد تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی، مهمترین معیارها برای یک انتخاب صحیح، انتخابی آگاهانه و… تولید شده است.

محمدرضا صباحی تهیه کننده «انتخاب یازدهم» درباره این برنامه بیان کرد: در گام اول تیم پژوهشی «انتخاب یازدهم» با هدف تبیین جایگاه مجلس و مهمترین معیارهای مورد نیاز برای انتخاب درست اقدام به پالایش محتوا کرد و در انتها به ۳۰ موضوع برای ساخت برنامه رسید.

وی افزود: هدف از ساخت این برنامه آگاه سازی و بالا بردن دانش مردم برای رسیدن به یک انتخاب درست بوده است که ما با بهره گیری از تیم پژوهشی متخصص خود در قالب سی قسمت به بیان اهم موارد مرتبط با مجلس شورای اسلامی پرداختیم. هدف ما کمک برای انتخابی آگاهانه بوده تا شاهد روی کار آمدن مجلسی قوی و به خصوص جوان باشیم.

«انتخاب یازدهم» در آستانه نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهم هر روز ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

«خبرگان ملت» روی آنتن شبکه پنج

«خبرگان ملت» عنوان برنامه تولیدی با محوریت تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری است که در چند نوبت زمانی در جدول پخش شبکه پنج سیما قرار می گیرد. این برنامه کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی محمد جبارزاده است.

جبارزاده در توضیح برنامه «خبرگان ملت» مطرح کرد: در این برنامه هر یک از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری به موضوعاتی همچون سوابق کاری خود، نقش مجلس خبرگان و اهمیت آن پرداخته اند.

وی ادامه داد: در برنامه تبلیغاتی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری هر کدام از آقایان ۱۸ دقیقه مطالب خود را ارایه کردند، جدول پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدها طوری طراحی شده که به هر نامزد یک نوبت پخش در شبکه ۵سیما و یک نوبت تکرار برنامه و یک نوبت پخش در شبکه رادیویی تهران و یک نوبت تکرار اختصاص داده شده و این برنامه با رعایت تمام قوانین ضبط و تولید شده است.

انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵ استان تهران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و فارس برگزار می‌شود.

«اینجا تهرانه»

مجموعه برنامه «اینجا تهرانه» کاری مشترک از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج و استانداری تهران است که قرار است هر هفته جمعه ها از شبکه پنج سیما پخش شود.

این برنامه در آستانه انتخابات بصورت ویژه از امشب تا پایان هفته هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. این برنامه میزبان فرمانداران و مسئولان شهرستان های استان تهران خواهد بود. «اینجا تهرانه» یکشنبه ویژه شهرستان اسلامشهر، دوشنبه بهارستان، سه شنبه و چهارشنبه شهر قدس و پنج شنبه شهرستان شهر ری خواهد بود.

سریال «میانبر» با رویکرد مساله انتخاب

مجموعه تلویزیونی «میان بُر» تولید صدا و سیمای مرکز البرز از شب گذشته ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما رفته است.

این مجموعه ٣٠ قسمتی در ژانر طنز و با رویکرد مساله انتخاب در صدا وسیمای مرکز البرز تولید شده است.

یزدان فتوحی و امیر نوری کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

محور اصلی مجموعه «میان‌بر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است.

دیگر برنامه های شبکه پنج سیما نیز از جمله مجله تصویری صبحگاهی «یه روز تازه»، «به خانه بر می گردیم»، «تهران ۲۰» و…. تا نزدیک شدن به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی معطوف به این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000