آثار فرشید مثقالی روی پرده می‎رود/ از «آقای هیولا» تا «شهر خاکستری» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷

آثار فرشید مثقالی روی پرده می‎رود/ از «آقای هیولا» تا «شهر خاکستری»

فیلم‌های پویانمایی فرشید مثقالی تصویرگر و انیماتور پیشکسوت ایرانی در موزه ملی هنر و ادبیات کودک روز یکشنبه 27 بهمن به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موزه ملی هنر و ادبیات کودک در سلسله نمایش‌هایی طی پنج هفته آثار پیشکسوتان عرصه پویانمایی از ابتدای دهه ۵۰ تاکنون را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش می‌دهد.

آثار فرشید مثقالی، تصویرگر و انیماتور پیشکسوت ایرانی، بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ در سالن نمایش موزه کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به نمایش در می‌آید.

هفت انیمیشن کوتاه با عنوان‌های «از جهات مختلف»، «آقای هیولا»، «پسر و ساز و پرنده»، «چرا و چطور قلم»، «چرا و چطور لیوان»، «چرا و چطور کبریت» و «شهر خاکستری» از آثار مثقالی قرار است از ساعت ۱۴ تا ۱۶ نمایش داده ‌شوند.

این آثار روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ نیز در همان ساعت بازپخش می‌شود.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و حضور گروهی در صورت هماهنگی با موزه میسر است و برنامه مرور تولیدات پویانمایی در طبقه زیر هم‌کف مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در سالن نمایش موزه کودک برگزار می‌شود.

نخستین دوره پخش فیلم در این موزه روز ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ به نمایش آثاری از نور‌الدین‌ زرین‌کلک، مرتضی ممیز، آرابیک باغداسارایان، پرویز نادری و سودابه آگاه اختصاص داشت و در دومین دوره نیز در روز ۲۰ بهمن آثار علی‌اکبر صادقی به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است