راه‌ های ایجاد درآمد از تدریس این هفته در «راهش اینه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۴

راه‌ های ایجاد درآمد از تدریس این هفته در «راهش اینه»

کارشناسان «راهش‌اینه» این هفته از مشتری یابی و فروش در کسب‌ و کارهای خانگی، ایجاد درآمد از طریق تدریس و سخنرانی و دلایل شکست و موفقیت کسب‌ و کارها صحبت می کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، در هفته نخست و هفته دوم برنامه «راهش اینه» شبکه آموزش موضوعاتی مانند کارآفرینی، کسب مهارت، عوامل شکست در کسب‌وکارها و شروع کار با سرمایه اندک مطرح شد.

این هفته که سومین هفته از برنامه «راهش اینه» محسوب می‌شود، موضوعاتی مانند مشتری یابی و فروش در کسب‌وکارهای خانگی، ایجاد درآمد از تدریس و سخنرانی و دلایل شکست و موفقیت کسب و کارها مطرح خواهد شد.

روز شنبه، علیرضا احدی در «راهش اینه» ازمشتری‌یابی و فروش در کسب و کارهای خانگی صحبت خواهد کرد.

ایجاد درآمد از تدریس و سخنرانی، موضوع برنامه یکشنبه است که با حضور سعید محمدی،مشاور ارشد کسب‌ و کار مطرح می‌شود.

دوشنبه ۳۱ تیر، دکتر محسن برزگر خلیلی، موضوع دلایل شکست و موفقیت کسب‌‌وکارها را در برنامه ادامه خواهد داد.بخش نخست این بحث، هفته گذشته در «راهش اینه» مطرح شده است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی پرتو رضائیان و با اجرای فریبا باقری، سعیده آغویی و شایسته صعودیان هر هفته روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵، از گروه مهارت‌های عمومی شبکه هفت روی آنتن این شبکه می‌رود.

گفتگو با کارآفرین‌ها، معرفی کسب‌ و کارهای خانگی و کوچک، گفت و گو با کارشناسان حوزه کسب و کار و پاسخ گویی به سوال ها … از مهم‌ترین بخش‌های «راهش اینه» به شمار می رود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است