دبیر سومین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی آیدین مهدی‌زاده را به عنوان دبیر سومین ملی «ایده‌ آزاد اسباب‌بازی» کانون منصوب کرد.

این رویداد که در راستای شناسایی طراحان جوان و ایجاد فضای حمایتی از ایده‌پردازان ایرانی برگزار می‌شود، زمینه ارتباط و تعامل سازنده طراحان و ایده‌پردازان با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این حوزه را فراهم می‌کند.

حموله در این حکم بر اعتباربخشی به فعالیت‌های محققان این صنعت و ایجاد هم‌سویی و هم‌افزایی سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای حل مسائل حوزه اسباب‌بازی و گسترش ارتباط مراکز علمی و پژوهشی با ایده‌پردازان، طراحان و مبتکران تاکید کرده است.

همچنین پیش ‌از این نیز فراخوان سومین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشرشده بود.

بر اساس این فراخوان، ایده‌پردازان و طراحان در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارند با مراجعه به تارنمای رویداد ملی ایده آزاد به نشانی www.ideaazad.ir و مطالعه شرایط عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند.

سومین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» با همکاری موسسه فرهنگی هنری چهارباغ و با هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و کمک به رشد و هدایت و نمایاندن قابلیت‌ها و ایده‌های نو در صنعت اسباب‌بازی بهار ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/