بهزاد فراهانی چراغ نمایشی در سنگلج را روشن کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۶

بهزاد فراهانی چراغ نمایشی در سنگلج را روشن کرد

بهزاد فراهانی چراغ شب آغازین نمایش «کابوس‌های مرد مشکوک» را روشن کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، آیین شب‌چراغ نمایش «کابوس‌های مرد مشکوک» به کارگردانی ملیکا رضی، جمعه ۲۵ بهمن‌ماه  با حضور بهزاد فراهانی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر برگزار شد.

بهزاد فراهانی در این مراسم بیان کرد: بسیار خرسندم که چراغ تماشاخانه سنگلج که یادگار دوران بسیار شریف تئاتر ایران است کماکان روشن است. در سال های دور، نمایش هایی از استادان بزرگ تئاتر همچون بهرام بیضایی، اکبر رادی، غلامحسین ساعدی و عباس جوانمرد در این تماشاخانه با استقبال بسیار زیاد تماشاگران رو به رو می شد و هرشب مردم در صف های  طویل مشتاقانه برای تهیه بلیت این نمایش ها به انتظار می ایستادند. این تماشاخانه در گذشته به نوعی مرکز شکوفایی تئاتر در آسیا بود و تئاتر ملی ما به این تماشاخانه مباهات می‌کرد و همواره در آن آثاری روی صحنه رفتند که هر کدام بخش مهمی از تاریخ نمایش ایران را رقم زدند.

او که پیشتر و در هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی به تماشای این نمایش نشسته است، معتقد است که روی صحنه رفتن نمایش های ایرانی مانند این نمایش  خدمت به تئاتر و نمایش ملی و آیینی ماست.

نمایش «کابوس‌های مرد مشکوک» که متن آن را محمدحسین ناصربخت نوشته است، هرشب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت اینترنتی تیوال مراجعه کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است