فیلم «گهواره سکوت» نماینده ایران در جشنواره MBIFF آمریکا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳

فیلم «گهواره سکوت» نماینده ایران در جشنواره MBIFF آمریکا شد

«گهواره سکوت» به کارگردانی مصطفی مهربان در بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره فیلم Myrtle Beach  آمریکا حضور دارد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم کوتاه «گهواره سکوت»، به کارگردانی مصطفی مهربان در بخش مسابقه پانزدهمین دوره جشنواره MBIFF به نمایش درخواهد آمد.

این جشنواره که چندین جایزه معتبر از جمله یکی از ۲۵ جشنواره برتر فیلم با ارزش ورود توسط مجله فیلم ساز را دریافت کرده است. با  تعهد به روح واقعی فیلم آثار را به داوری می گذارد و هدف بنیانگذار این جشنواره و کارگردان جری دالتون ایجاد مکانی برای تهیه کنندگان مستقل فیلم است که با سیاست آلوده نمی شود.

از مهمترین جشنواره هایی که فیلم «گهواره سکوت» پیش از این در آن به نمایش درآمده می توان به مونتاک (نیویورک)، ردینگ (پنسیلوانیا)، فیورنزوسرا(ایتالیا) بانکوک تای(تایلند) و ایندی فست (کالیفرنیا) اشاره کرد. این فیلم پیش از این در جشنواره ایندی فست موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه شد.

در «گهواره سکوت»، رسول ماموریت دارد تا گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از منطقه جنگی و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برود. گهواره بهانه ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش لعیا ، سر باز زند.

عوامل دیگر این فیلم کوتاه عبارتند از: بازیگران: آناهیتا خسروی، اکرم رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، فیلم‌بردار: مجتبی کوهکن، صدابردار: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صداگذاری : مجتبی کوهکن، مشاور کارگردان : حامد سلیمان زاده، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان،  دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیارتصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.

پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم MBIFF  در تمام بخش های سینمایی نظیر فیلم بلند، کوتاه داستانی،  مستند،  پویانمایی و …۲۱ تا ۲۵ آوریل در شهر مرتل بیچ، واقع در ایالت کارولینای جنوبی کشور آمریکا  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است