ضبط «کودک شو» به زودی آغاز می‌شود/ جزییات تغییرات سری جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۱
رضا نصیری در گفتگو با صبا:

ضبط «کودک شو» به زودی آغاز می‌شود/ جزییات تغییرات سری جدید

تهیه‌کننده برنامه «کودک شو» از آخرین وضعیت ساخت سری این برنامه در شبکه نسیم سخن گفت.

رضا نصیری تهیه‌کننده برنامه «کودک شو» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت ساخت سری جدید این برنامه در شبکه نسیم توضیح داد: پیش تولید این برنامه آغاز شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تصمیم داریم از ۱۰ اسفندماه ضبط «کودک شو» را آغاز کنیم و از اواخر اسفند در قالب ویژه‌برنامه نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم برویم.

وی ادامه داد: در سری جدید «کودک شو» قرار است حدود ۲۰۰ قسمت را تا پایان سال ۹۹ ضبط کنیم. در عین حال احتمال اضافه شدن قسمت‌ها نیز وجود دارد. اگر بتوانیم این برنامه را قبل از سال جدید روی آنتن ببریم در عید نوروز ۹۹ هر شب برنامه داریم و به دنبال ساختاری هستیم که بتوانیم چهره های آشنا را با خانواده هایشان به مسابقه دعوت کنیم. این چهره‌های آشنا می‌تواند در قالب مشاغل مختلف، هنرمندان، ورزشکاران و در واقع هرکس که یک چهره آشنا برای مردم دارد، باشد.

تهیه‌کننده «کودک شو» در پاسخ به این پرسش که سری جدید این برنامه با چه تغییراتی روبه رو بوده است، بیان کرد: در فصل‌های گذشته ما شاهد حضور یک خانواده در هر قسمت بوده‌ایم اما در سری جدید در هر قسمت دو خانواده در برنامه حضور دارند که بحث رقابت را نیز جذاب‌تر می‌کند. همچنین برخی آیتم‌های مشارکتی نیز برای کودکان تدارک دیده شده است که با طراحی بازی ها در این آیتم قصد داریم اهمیت مشارکت و همکاری متقابل را به کودکان آموزش دهیم.

نصیری افزود: بکسری آیتم های مسابقه جذاب نیز برای والدین کودکان طراحی کرده ایم که در این آیتم قصد داریم کودک دورن بزرگترها را فعال کنیم و آن‌ها را به دوران کودکی ببریم. در میان آیتم‌ها بخش های کارشناسی در زمینه کودک نیز داریم و نکاتی را به آن‌ها می آموزیم. یکی دیگر از بخش‌های برنامه به تصویر کشیدن بک استیج «کودک شو» و نمایش نحوه انتخاب خانواده ها برای حضور در مسابقه است.

وی درباره تغییراتی که در دکور این برنامه اتفاق افتاده است نیز بیان کرد: «کودک شو» چهار دکور دارد؛ دکور اصلی این برنامه به طور کامل تغییر کرده است و بقیه دکورها نیز جدید ساخته شده اند. به عنوان مثال یکی از دکورهای برنامه که اتاق کودک است در فضایی مینیمال و کودکانه برای بچه‌ها ساخته شده است.

تهیه‌کننده «کودک شو» درباره نحوه انتخاب خانواده‌ها برای شرکت در این برنامه گفت: انتخاب خانواده‌ها از طریق ثبت نام هایی بوده که در این چند فصل انجام داده و در نوبت بوده اند. همچنین شماره ای را نیز اعلام کردیم که برای ثبت نام تماس بگیرند. خانواده هایی که برای شرکت در این برنامه مایل هستند کودکانشان باید از نظر سنی بین ۳ تا ۵ سال باشند.

نصیری در پایان عنوان کرد: یکی از بخش‌های دیگر این برنامه انتخاب برنده نهایی در هر هفته است. بدین صورت که زمان پخش برنامه روزهای شنبه تا سه شنبه است و در این چهار شب، هر شب یک خانواده برنده مسابقه می‌شود. مردم می توانند از طریق سامانه پیامکی به برنده های هر مسابقه در هر هفته رای بدهند و برنده نهایی آن هفته را مشخص کنند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000