کاراکتر «سهراب» نقاط عطف زیادی در فیلمنامه دارد/ تفاوت نگاه دو کارگردان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
کیسان دیباج در گفتگو با صبا:

کاراکتر «سهراب» نقاط عطف زیادی در فیلمنامه دارد/ تفاوت نگاه دو کارگردان

بازیگر نقش «سهراب» در سریال «از سرنوشت» معتقد است این شخصیت نقاط عطف زیادی در فیلمنامه دارد که برای این شخصیت اتفاق می افتد.
کیسان دیباج بازیگر نقش «سهراب» در سریال «از سرنوشت» که این شب ها فصل دوم آن روی آنتن شبکه دو سیما است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره چگونگی حضور خود در این سریال عنوان کرد: من تئاتر کار می‌کنم و دانشجوی تئاتر بوده ام. فارغ التحصیل دانشگاه هنر و معماری هستم و توسط یکی از دوستان به این کار معرفی شدم، سپس مراحل تست بازیگری را طی کردم و برای این نقش پذیرفته شدم.
وی با بیان اینکه «از سرنوشت» اولین کار تصویری اوست، درباره ویژگی های این سریال گفت: این مجموعه داستان جالبی دارد و تم اصلی آن رفاقت است اما زیرمجموعه های زیادی را دربرمی‌گیرد که باعث شد جذب آن شوم. کاراکتر سهراب را خیلی دوست داشتم به دلیل آن که نقطه های عطف زیادی در فیلمنامه وجود دارد که برای این شخصیت اتفاق می افتد.
بازیگر «از سرنوشت» درباره همکاری خود با کارگردانان این سریال بیان کرد: با هر دو کارگردان همکاری صمیمانه و دوستانه ای داشتم. آن‌ها به من و دارا حیایی بسیار کمک کردند تا بتوانیم نقشی را که به ما سپرده شده بود، به خوبی ایفا کنیم و از پس آن بربیاییم. روش کار هر کدام از این دو کارگردان متفاوت است. به عنوان مثال دید محمدرضا خردمندان کمی درام تر است و علیرضا بذرافشان نگاه طنازانه تری دارد.
دیباج درباره همکاری با دیگر بازیگران این سریال نیز اظهار کرد: من سعی می کنم در هر کجا که هستم از همه کسانی که با آن ها کار می کنم، بیاموزم و به خودم اضافه کنم. ما خوش اقبال بودیم که توانسته ایم با عزیزانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، مائده طهماسبی و… کار کنیم و من سعی کردم همواره از آن ها بیاموزم و از راهنمایی هایشان استفاده کنم.
وی درباره تفاوت ساختاری فصل اول و دوم این سریال نیز توضیح داد: فیلمنامه های سه فصل، انسجام و یکدستی خود را دارند اما این تفاوت ساختاری بین فصل ها به دلیل آن است که هر کارگردان نگاه منحصر به فرد خود را دارد و قطعا ممکن است یک تفاوت هایی در خروجی کار وجود داشته باشد.
بازیگر «از سرنوشت» درباره استقبال مخاطبان از این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: به شخصه بازخوردهایی که از این سریال گرفته ام همه خوب بوده اند و مخاطبان سریال را دوست داشتند و از کارگردانی، فیلمبرداری، بازیگری و…راضی بوده اند.
دیباج در پایان در پاسخ به این پرسش که بیشتر کار در چه حوزه را دوست دارد، اظهار کرد: اگر بخواهم نقشی را قبول کنم برایم مهم است که چه نقشی پیشنهاد می شود، فیلمنامه آن به چه گونه است، کارگردان آن کیست و… اولویتی برای انتخاب نقش در حوزه هایی مانند تئاتر، سینما و تلویزیون ندارم و بیشتر کاری که قرار است انجام بدهم برایم مهم است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است