کارگردان برنده نخل طلا تابستان آینده فیلم جدیدش را می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴

کارگردان برنده نخل طلا تابستان آینده فیلم جدیدش را می‌سازد

فیلمبرداری فیلم جدید مایک لی کارگردان سرشناس انگلیسی برنده جایزه نخل طلا جشنواره کن تابستان آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسکرین‌دیلی، مایک لی کارگردان پرآوازه انگلیسی، فیلمبرداری اثر جدیدش را تابستان ۲۰۲۰ آغاز می کند. برای این فیلم هنوز عنوانی انتخاب نشده است.

کمپانی کرنراستون فیلمز (Cornerstone Films) مسئولیت فروش جهانی اثر جدید لی را برعهده دارد، کمپانی ای‌وان (eOne) نیز که سابقه همکاری طولانی مدت با مایک لی دارد حق پخش فیلم در بریتانیا را در اختیار دارد.

کمپانی کرنراستون قرار است این پروژه را هفته آینده در بازار فیلم اروپا (EFM) جشنواره برلین به خریداران معرفی کند. در چند روز اخیر خبر رونمایی از فیلم جدید اصغر فرهادی نیز در این بازار از سوی کمپانی ممنتو اعلام شد.

طرح قصه و همینطور بازیگران پروژه جدید مایک لی هنوز مشخص نیست. بودجه فیلم را قرار است «فیلم۴»، «Ingenious» و «استودیو مدیاپرو اسپانیا» تهیه کنند.

فیلم قبلی مایک لی درام تاریخی «پیترلو» بود که در سال ۲۰۱۸ ساخته شد و استودیوهای آمازون حقوق پخش آن را در آمریکا در اختیار داشتند. پیش از آن نیز سونی پیکچرز کلاسیکس مسئولیت پخش دو فیلم قبلی مایک لی تحت عناوین «آقای ترنر» (۲۰۱۴) و «سال دیگر» (۲۰۱۰) را در اختیار داشت.

مایک لی فیلمساز سرشناس ۷۶ ساله انگلیسی است که برای کارگردانی فیلم های مشهوری چون «رازها و دروغ ها»، «وارونه» و «ورا دریک» شناخته می شود. در کارنامه کاری لی نامزدی ۷ جایزه اسکار و کسب نخل طلای جشنواره کن دیده می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است