شگفتانه رضا بهرام برای مخاطبانش/ مادرم تنها عشق من است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
صبا گزارش می‌دهد؛

شگفتانه رضا بهرام برای مخاطبانش/ مادرم تنها عشق من است

رضا بهرام روز جمعه 25 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در دو سانس 18:30 و 21:30 اجرا کرد.

 

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، جمعه ۲۵ بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران رضا بهرام در دو سانس ۱۶:۳۰ و ۲۱:۳۰ برای مخاطبان سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر  روی صحنه رفت.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام موفقیت خود را در موسیقی پاپ با قطعه «از عشق بگو» در سال ۱۳۹۷ به دست آورد و در همان سال برای تیتراژ پایانی سریالی نیز قطعه «مو به مو» را خواند و پس از آن اولین مجوز برگزاری کنسرت‌های خود را ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸ گرفت.

با اینکه این اجرا قرار بود ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود اما حاضران در این ساعت اجازه ورود به سالن را پیدا کردند و به همین دلیل این هنرمند اجرای خود را با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز کرد که شروع آن با قطعه «مو به مو» بود که پس از پایان این قطعه رضا بهرام گفت: سلام به تهران دوست‌ داشتنی! خوشحالم که اینجا هستم و افتخار دارم برای شما با گروهم اجرا می‌کنم.

در این کنسرت قطعه‌هایی مانند «آرامشی دارم»، «بیمار»، «آتش»، «گل عشق»، «از عشق بگو»، «کجایی»، «هیچ»، «لطف»، «دل»، «کاش»، «شب‌های بعد از تو» و «دیوانه» اجرا شد که در بین اجرای هر قطعه، بهرام حضار را تشویق به همخوانی با قطعات می‌کرد.

با وجود آن که در ابتدای اجرا از حضار خواسته شد از تلفن‌های همراه خود استفاده نکنند اما در طول اجرا جمعیت زیادی از تلفن همراه خود استفاده می‌کردند.

بهرام در پایان یکی از قطعه‌های خود از جمعیت خواست که نوازنده‌ها را تشویق کنند و سپس گفت: رضا بهرام را با قطعه «از عشق بگو» شناخته‌اید که آن را با نوازنده گیتار امید آرتین اجرا می‌کنم و همچنین روز عشق را به همه تبریک می‌گویم.

 

در ابتدای اجرای قطعه «از عشق بگو» آرتین به تکنوازی پرداخت و با نواختن و تندتر شدن ریتم گیتار جمعیت شور و شوق بیشتری پیدا کرد.

همچنین ترک «مو به مو»  مجدد اجرا شد اما با ریتمی متفاوت و با سازهایی چون انواع گیتار و‌ کاخن که در این زمان حضار با نور گوشی‌های خود اجرا را همراهی کردند‌ و در پایان این قطعه بدون نواخته شدن ساز، بهرام بخشی از آن را با همراهی حضار خواند.

رضا بهرام با اشاره به اینکه برای حضار سوپرایزی دارد، گفت که میخ واهد عشق زندگی‌اش را معرفی کند و شاید این کار حرفه‌ای نباشد اما این فرد تمام زندگی او است و  سپس مادر خود را به حضار معرفی کرد و گفت که امروز شایسته‌ترین روز بود که بگوید تنها عشق وی مادرش است.

این هنرمند قبل از اجرای قطعه «هیچ» بیان کرد که این قطعه مورد علاقه اوست.

پس از نواخته شدن یکی از قطعات، بهرام به معرفی نوازنده‌های گروه پرداخت که عبارتند از: نوازنده پرکاشن: محمد شعبانی، ساکسیفون و کلارینت: مصطفی شعبانی، گیتار باس: مجید پرواریان، درامز: سعید جامع، گیتار الکتریک: مازیار احمدپور، گیتار: امید آرتین، کیبورد و پیانو‌: احسان یزدانی.

برای اجرای قطعه آخر این خواننده دو قطعه «کاش» و «گل عشق» را که جزو پرطرفدارترین قطعات بود نام برد و از حضار خواست تا از بین این دو یکی را انتخاب کنند که با تشویق مردم «گل عشق» اجرا شد ولی پس از پایان این قطعه رضا بهرام جمعیت را سوپرایز کرد و قطعه «کاش» را نیز خواند.

از حاشیه‌های پایانی این کنسرت می‌توان به خروج افراد در میان اجرای آخر اشاره کرد که این تردد موجب آزردگی افراد دیگر می‌شد. همچنین علی اصغر مونسان معاون ریاست جمهوری و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بهمن حسین‌زاده، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در حال برگزاری است.

سبا جهانگیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است