آغاز پیش فروش بلیت نمایش «آگوست در اوسیج کانتی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶

آغاز پیش فروش بلیت نمایش «آگوست در اوسیج کانتی»

پیش فروش بلیت جدیدترین نمایش میکائیل شهرستانی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی گروه، پیش فروش نمایش «آگوست در اوسیج کانتی» با کارگردانی میکائیل شهرستانی و دراماتورژی هما علیزاده و تهیه کنندگی مرتضی مرتضوی در سایت تیوال آغاز شد.
نمایشنامه «آگوست در اوسیج کانتی» توسط «تریسی لتس» نوشته و به قلم آراز بارسقیان ترجمه شده است و بازیگرانی همچون زهره یعقوبی، شیرین فرخنده نژاد، مریم فرح آبادی، بهادر باستان حق، ماهی مشیری، هانا استیفایی، نفیسه ناصری، حسین زنگنه، مهدی ارجمند، سارا اسد سلیمانی، سامره حسن زاده، مسعود آشوری، علی قنبرزاده در آن ایفای نقش می کنند.
در خلاصه این نمایش ۷۵دقیقه ای که از ۲۴بهمن ماه در خانه نمایش مهرگان(سالن شماره۱) به روی صحنه می رود آمده است، بورلی وستون معلم و شاعر سابق، چند روزی است از خانه خارج شده و هنوز باز نگشته. همسرش وایولت که بیمار است دخترانش را از موضوع باخبر می کند. آنها به اوسیج کانتی می آیند و در تابستانی سوزان در خانه ی پدری جمع می شوند که خبر می رسد پدرشان…».
همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به «طراح صحنه: میکائیل_شهرستانی»، «طراح لباس: شیرین فرخنده نژاد»، «طراح چهره پردازی: مها دوستی»، «طراح پوستر: ندا رضایی»، «انتخاب موسیقی: درسا شهرستانی»، «ساخت دکور: مهدی محمد تقی»، «منشی صحنه: محمد سلیمانی»، «مدیر صحنه: منصور رضایی»، «ساخت تیزر: سارا رحیمی، حسین زنگنه»، «عکاسان: بهادر باستان حق، بابک حقی»، «مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: امیر پارسائیان مهر»،  «همکاران رسانه: نسترن معصوم پور، مینا قنبری»،  «همکاران روابط عمومی: بابک احمدی، علی امانی»، «مدیر تبلیغات: حمید شفقتی»، «اجرای تبلیغات مجازی: گروه تئاتر مارکت TheaterMarket» اشاره کرد.
نمایش «آگوست در اوسیج کانتی» از ۲۴بهمن تا ۲۰اسفند، ساعت ۲۰:۰۰ در خانه نمایش مهرگان(سالن شماره۱) روی صحنه می رود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است