منتظر خبر خوب از آرش و مسیح باشید/ یک اجرای پر شور | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
صبا گزارش می دهد؛

منتظر خبر خوب از آرش و مسیح باشید/ یک اجرای پر شور

کنسرت «آرش و مسیح» در قالب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان شروع کننده بخش پاپ اجرا شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا کنسرت «مسیح و آرش» در قالب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۲۳ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

این دو هنرمند که طرفداران بسیاری را از سال ۹۷ پس از آلبوم «دریا» بدست آوردند جزو پرطرفداران هنرمندان بخش موسیقی پاپ هستند.

اما در حاشیه این برنامه می توان به نحوه ارتباط صمیمی این دو هنرمند با مخاطبان اشاره کرد که در بین اجرای قطعات با آن ها صحبت می کردند.

این دو برادر قطعه‌های «لیلا»، «دمت گرم»، «نالوطی»، «مرد»، «ماه عسل»، «خواب خوب» «خالی بود دستم»، «گلی»، «زدی پر»، «بعد از تو» و تعدادی دیگر را برای مخاطبان اجرا کردند و پس از اتمام هر قطعه نوازندگان خود را به حاضران معرفی کرده و مورد تشویق قرار می‌گرفتند.

تجمع زیاد طرفداران کنسرت «مسیح و آرش» باوجود اینکه ۴۰ دقیقه از شروع برنامه گذشته بود و هنوز در حال ورود به سالن بودند در اولین روز از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از مواردی بود که به چشم می‌آمد.

از مواردی که توجه مخاطب را به اجرای روی صحنه جذب می‌کرد نحوه اجرای این برنامه بود که نوازندگان آن مانند ویولن سل در حین حرکت قطعات خود را اجرا می‌کردند و مخاطبان را به هیجان بیشتری می انداخت.

مسیح و آرش عدل پرور در یکی از قطعات خود از مخاطبان خواستند که همراه آنها دست بزنند تا نوازنده ساز کوبه ای که شب تولد او بود تکنوازی داشته باشد و پس از اتمام این قطعه این دو برادر از تهیه کننده خود و مهمانانی که در این برنامه حضور داشتند تشکر کردند.

اما در میان برنامه آرش قول یک خبر خوش را به مخاطبان خود داد که هفته آینده در صفحه اش اطلاع رسانی می‌کند و در ادامه از دوستدارانش برای استقبال زیاد از اجراها در ایران و خارج از کشور که رکورد بیشترین اجراها را داشتند، تشکر کرد و از مردم خواست تا قطعه «دریا» را با او همراهی کنند.

آرش همچنین گفت: از تک تک شما  بابت اینکه رکورد پربازدیدترین آهنگ برای «دریا» شکست، تشکر می‌کنم. همانقدر که «دریا» به دلتان نشست همانقدر با ما همراهی کنید تا «دریا» را اجرا کنیم.

در انتهای برنامه از آخرین اجرای خود در اسفند ماه خبر داد که به زودی بلیت فروشی آن شروع می‌شود.

از نکات قابل توجه در اجرای برنامه های زنده تردد مخاطبان در حین اجراست که شرایط را برای حضاری که در سالن نشسته، سخت می‌کند و این موضوعی است که باید رعایت شود و اجازه ورود و خروج در میان کنسرت به کسی داده نشود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است