«رادیکال سه» به استقبال انتخابات می‌رود/ بررسی عملکرد شخصیت ها با نگاهی دانشجویی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱

«رادیکال سه» به استقبال انتخابات می‌رود/ بررسی عملکرد شخصیت ها با نگاهی دانشجویی

برنامه تلویزیونی «رادیکال سه» با 6 قسمت ویژه به استقبال انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا، برنامه تلویزیونی «رادیکال سه» از امشب چهارشنبه ۲۳ بهمن در یک ویژه برنامه ۶ قسمتی به سراغ انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی می‌رود تا از نگاه دانشجویان و ‌در گفتگو با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بررسی این موضوع مهم می‌پردازد.

در این ۶ قسمت قرار است موضوعاتی همچون شکل گیری گروه‌ها بر اساس ایده حکمرانی بجای لیست بندی‌های جناحی سیاسی، ایرادات مجلس گذشته، اولویت‌های مجلس آینده، مسئله عدالت در مجلس آینده و… در گفتگو با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد که در اولین قسمت از این ویژه برنامه محمدرضا محمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور حضور پیدا کرده است.

برنامه «رادیکال سه» در این سری خود سعی کرده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت های اجتماعی سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان های استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفت مورد بررسی قرار می دهد.

اولین قسمت از این ویژه برنامه امشب چهارشنبه، ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ از آنتن شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و ۵ قسمت دیگر آن نیز هر روز در همین ساعت به روی آنتن شبکه ۳ می‌رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه‌کنندگی سری جدید «رادیکال سه» را برعهده دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است