تاریخ جدید برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی مشخص شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۶

تاریخ جدید برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی مشخص شد

با تصمیم شورای سیاستگذاری دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، تاریخ جدید برگزاری دومین دوره این جشنواره مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از امور ارتباطات رسانه ای جشنواره تئاتر اکبر رادی، با تصمیم شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی و انجام هماهنگی های لازم تاریخ جدید برگزاری دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی مشخص شد.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره تئاتر اکبر رادی، رویداد فرهنگی هنری جشنواره تئاتر اکبر رادی از روز چهارشنبه ۳۰ بهمن به مدت ۴ روز تا تاریخ ۳ اسفند سال جاری برگزار می شود.

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی که پیشتر قرار بود در دی ماه سال جاری برگزار شود به دلیل حوادث ناگوار دی ماه ۹۸ به تعویق افتاده بود. هنرمندانی که به عنوان داور، دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی را همراهی می کنند عبارتند از:

داوران رادیو رادی: بهزاد فراهانی، بهروز محمودی بختیاری و ‌رویا فلاحی

داوران نمایشنامه نویسی: محمد چرم شیر، علی عابدی و مهدی کوشکی

داوران مقالات رادی شناسی: شهرام زرگر ، بهرام جلالی پور و آرش رادی

دبیر رادیو رادی: ایوب آقاخانی

دبیر مقالات رادی شناسی و صحنه ای (مونولوگ): روح الله جعفری

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی در بخش های: مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه مقالات رادی شناسی، مسابقه رادیو رادی و بخش غیر رقابتی صحنه ای برگزار می شود.

این جشنواره با دبیری بهزاد صدیقی و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت شورای اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و با حمایت فرهنگسرای سرو، مجموعه ی تئاتر شهر، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش)، عمارت نوفل لوشاتو و شرکت تبلیغاتی جارچی در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است