سیدمجتبی موسوی از معاونت فرهنگی سازمان زیباسازی خداحافظی کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱

سیدمجتبی موسوی از معاونت فرهنگی سازمان زیباسازی خداحافظی کرد

سیدمجتبی موسوی مسئولیت خود را در معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران واگذار کرد.

سیدمجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا با تایید خبر خداحافظی خود از معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در حال حاضر به عنوان مشاور هنری در این سازمان حضور دارم و برای به انجام رساندن برنامه ها و رویدادهایی که تا پایان سال از سوی این سازمان برگزار می شود، همکاری دارم.

وی درباره حضورش به عنوان دبیر سمپوزیوم مجسمه سازی تهران در دوره آینده نیز بیان کرد: در صورتی که صلاح باشد، در برگزاری این رویداد نیز همکاری و مشاوره های لازم را خواهم داشت.

سیدمجتبی موسوی هنرمند مجسمه ساز و دبیر سمپوزیوم های مجسمه سازی تهران، حدود ۱۰ روز گذشته مسئولیت خود را به عنوان معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران واگذار کرد.

موسوی در کارنامه کاری خود مدیریت ادراه آثار حجمی، معاونت فرهنگی و هنرهای شهری، دبیر دوره های مختلف سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی شهر تهران، دبیر دوره های مختلف دوسالانه مجسمه های شهری و فعالیت مستمر در حوزه فرهنگی و هنری  را  داراست.

این هنرمند در مدت حضورش در سازمان زیباسازی شهر تهران یکی از پاسخگوترین مدیران به رسانه ها بوده و  توانسته در مدت حضورش در این سازمان از همکاری هنرمندان پیشکسوت و جوان در راستای به ثمر رسیدن برنامه ها و اهداف سازمان زیباسازی شهر تهران برخوردار باشد و  برای مدیریت صحیح این برنامه ها و سوق دادن آنها به سمت هنر معاصر تلاش بسیاری کرده است که این تلاش ها از چشم رسانه ها و مخاطبان این رویدادها پنهان نبوده و نیست.

این مدیر خوش فکر با ارایه بهترین ایده های هنری و اجرایی کردن آنها توانسته بر جذابیت ها و زیبایی های هنری سطح شهر تهران بیافزاید که از آن جمله می توان به ایده «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» اشاره کرد که با مدیریت وی ۷۰۰ اثر از  آثار شاخص هنرمندان مدرنیست ایران در سطح شهر تهران به نمایش درآمد و به این ترتیب نه تنها هنر مدرن ایران را از حصار نگارخانه ها بیرون کشید و به میان مردم برد، بلکه از ظرفیت های این سازمان برای معرفی هنر ایران به مردم بهره جست و  نفس تازه ای را به این شهر دودزده بخشید.

برگزاری موفق سمپوزیوم مجسمه سازی تهران در سطح بین المللی که یکی از مهمترین برنامه های هنری این سازمان است، از دیگر رویدادهایی است که تاکنون با مدیریت سیدمجتبی موسوی در بهترین شکل خود برگزار شده است و امید است که ریاست سازمان زیباسازی شهر تهران بتواند از تجربیات ارزنده، توانمندی ها و ایده های خلاقانه هنری این مدیر کارآمد به شکل شایسته ای همچنان بهره مند باشد.

فاطمه حامدی خواه

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است