«خبرگان ملت» در شبکه ۵ سیما | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵

«خبرگان ملت» در شبکه ۵ سیما

«خبرگان ملت» چهارشنبه 23 بهمن در چند نوبت زمانی در جدول پخش شبکه پنج سیما قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سیما، «خبرگان ملت» عنوان برنامه تولیدی با محوریت تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری است که امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۱:۳۰ در چند نوبت زمانی در جدول پخش شبکه پنج سیما قرار می گیرد.

این برنامه کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی محمد جبارزاده است.

جبارزاده در توضیح برنامه «خبرگان ملت» گفت: در این برنامه هر یک از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری به موضوعاتی همچون سوابق کاری خود،  نقش مجلس خبرگان و اهمیت آن پرداخته اند.

وی ادامه داد: در برنامه تبلیغاتی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری هر کدام از آقایان ۱۸ دقیقه مطالب خود را ارایه کردند، جدول پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدها طوری طراحی شده که به هر نامزد یک نوبت پخش در شبکه پنج سیما و یک نوبت تکرار برنامه و یک نوبت پخش در شبکه رادیویی تهران و یک نوبت تکرار اختصاص داده شده است.

این تهیه کننده با تاکید با اهمیت این برنامه گفت: این برنامه با رعایت تمام قوانین ضبط و تولید شده است. برنامه‌های تبلیغی نامزدها در دو شبکه  پنج و رادیو تهران از ۲۳ بهمن آغاز و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵ استان تهران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است