نمایشگاه آثار بزرگان عکاسی در «پیش درآمد» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸

نمایشگاه آثار بزرگان عکاسی در «پیش درآمد»

نمایشگاه گروهی عکس وهله با عنوان «پیش درآمد» به انتخاب کورش کلهر در فضای هنری همرس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی گروه عکس وهله، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «پیش درآمد» با نمایش عکس های مستند مرتضی پورصمدی، مریم زندی، جاسم غضبان‌پور، یوریک کریم‌مسیحی، ساسان مویدی، اسعد نقش‌بندی و آلفرد یعقوب‌زاده از ۲۵ بهمن برگزار می شود.

این نمایشگاه را گروه عکاسی وهله با انتخاب کورش کلهر کیوریت کرده است. «وهله» با نگاه دقیق به عکاسی مستند سعی بر این دارد تا بتواند رفتار صحیح این گرایش را در ابعاد توانایی خود گسترش داده و از آن حمایت کند. در این راه با برپایی نمایشگاه های تخصصی و کارهای جنبی با موضوع عکاسی مستند در دور جدید فعالیت خود امیدوار است تا گامی جدی کنار عکاسان مستند بردارد.

کوروش کلهر متولد بهمن ماه ۱۳۶۲ و فارق التحصیل هنرستان صدا و سیما  است که عکاسی را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و در این سالها به عکاسی مستد پرداخته است.

کلهر درباره این نمایشگاه نوشته است: «تمام ذهن من در رابطه با عکاسی معطوف به عکاسی مستند بوده و در این بخش ادامه مسیر داده ام و تلاش کرده ام تا بتوانم آثاری را ارائه دهم که جدای رعایت نمودن اصول و قواعد فارق از سیاه نمایی و جریانات ناخوشایند باشد، این نگاه به عکاسی خالصانه درخدمت صداقت بوده و تمام توانم برای رسیدن به اثری دور از انرژی های منفی برای بیننده ی عکسهایم بوده و هست.»

نمایشگاه «پیش درآمد» از ۲۵ بهمن در فضای هنری همرس با حضور هنرمندان و علاقمندان افتتاح می شود و تا ۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

فضای هنری همرس هر روز به جز شنبه ها از ساعت ۴ تا ۱۰ شب برای بازدید عموم در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، رو به روی پارک قلمستان، جنب بانک مهر ایران، شماره ۲۹۹۶، طبقه دوم باز است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است