کریستین بیل و مارگو رابی هم‌بازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، مارگو رابی بعد از عملکرد قابل توجه خود در «بمب خبری – Bombshell» و کسب نامزدی جایزه اسکار اینک در حال پیوستن به پروژه جدید دیوید اُ راسل و هم‌بازی شدن با کریستین بیل است.

هنوز از جزییات این فیلم اطلاعات چندانی به بیرون درز پیدا نکرده است. فیلمنامه کار به قلم خود راسل است و تهیه‌کنندگی آن را متیو بودمن برعهده دارد که در کارنامه‌ حرفه‌ایش سابقه تولید آثاری چون «جوی» و «حقه‌بازی آمریکایی» دیده می‌شود.

دیوید اُ راسل برای انتخاب بازیگران مناسب پروژه جدیدش زمان زیادی صرف کرده و حالا به نظر می‌رسد با خالی شدن برنامه کاری کریستین بیل و مارگو رابی این فرصت پیش آمده است تا این کارگردان ۶۱ ساله اولین کار خود بعد از درام «جوی»(۲۰۱۵) را جلوی دوربین ببرد.

مارگو رابی سال شلوغی را پشت سر گذاشته که شامل حضور در «بمب‌ خبری» و «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو و بازی در نقش شارون تیت بوده است. بازی رابی در «بمب خبری» نقدهای مثبتی را به همراه داشت و دومین نامزدی جایزه اسکار را برای او رقم زد.

آخرین کار رابی در سینما حضور در «پرندگان شکاری»(۲۰۲۰) و بازی در همان نقش قبلی خود یعنی کاراکتر هارلی کوئین بوده است. او همچنین به تازگی با همین کاراکتر در «جوخه انتحار» جلوی دوربین بوده است. آخرین اثر روبی در مقام تهیه‌کننده نیز «زن جوان نویددهنده» بوده است که اولین اکران جهانی آن در جشنواره فیلم ساندنس به وقوع پیوست.

دیوید اُ راسل تا کنون برای کارگردانی سه فیلم «حقه‌بازی آمریکایی»، «دفترچه امیدبخش» و «مشت‌زن»، ۳ بار نامزد جایزه اسکار شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/