خوشحالم با «مردن در آب مطهر» نامزد شده‌ام/ نقش از من دور بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
ندا جبرائیلی در گفتگو با صبا:

خوشحالم با «مردن در آب مطهر» نامزد شده‌ام/ نقش از من دور بود

ندا جبرائیلی که برای بازی در فیلم «مردن در آب مطهر» نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شده است دراین باره گفت.

ندا جبرائیلی بازیگر تئاتر و سینما که برای بازی در فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر اصلی نقش زن شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: اینکه از بین بازی هایی که وجود داشته دیده شوی خیلی لذت بخش و واقعا این نامزد شدن خوشحال کننده است.

وی ادامه داد: خوشحالی دیگر من به این دلیل است که برای این فیلم یعنی «مردن در آب مطهر» نامزد شده ام؛ فیلمی که جزو فیلم های پرسروصدا نبود و با هزینه خیلی کم ساخته شده است. خوشحالم که بازی من و علی شادمان مورد نظر هیات داوران بوده است.

جبرائیلی درباره نقش خود نیز بیان کرد: این نقش خیلی از من دور بود و بازی کردن چنین نقشی خیلی لذت بخش است. از نوید محمودی نیز برای اعتماد دوباره اش به من خیلی ممنون هستم.

این بازیگر تئاتر و سینما درباره دریافت سیمرغ سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر مطرح کرد: واقعا نمی دانم. از آنجا که متاسفانه بازی دوستان دیگر را نتوانسته ام ببینم اصلا نمی توانم حدسی دراین باره داشته باشم.

جبرائیلی در پایان درباره کارهای آینده خود نیز گفت: چند کار تئاتر پیشنهاد شده است که چون خیلی ارتباط برقرار نکرده ام و دوست نداشتم، قبول نکردم و درحال حاضر مشغول مذاکره برای یک فیلم سینمایی هستم که اگر اتفاق بیفتد برای سال آینده خواهد بود.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است