نمایشگاه های کتاب استانی به شهر یزد رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۸

نمایشگاه های کتاب استانی به شهر یزد رسید

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی در شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، چهارصدونهمین نمایشگاه کتاب استانی و دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان یزد صبح روز (۲۳ بهمن ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر افتتاح می‌شود.

این دوره از نمایشگاه با حضور ۳۱۵ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و ۴ ناشر از استان با ارائه ۷۰ هزار و ۶۶۸ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف در یک سالن و ۲۵۵ غرفه افتتاح خواهد شد و دو کتاب‌فروشی از استان در قالب طرح «همراه» با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت.

برای دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب یزد مبلغ ۱۱ میلیاردریال بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی در نظر گرفته‌شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی بین بازدیدکنندگان توزیع می شود. بن‌های توزیع‌شده تا سه هفته پس از اتمام نمایشگاه در کتاب‌فروشی‌های منتخب سطح شهر یزد ، اعتبار خواهند داشت.

در مدت برگزاری این رویداد فرهنگی، برنامه‌های جنبی مختلفی در نظر گرفته‌شده است که می‌توان به نمایش تابلوهایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، معرفی کتاب «من»، اجرای سرودآوای کودکی تفت، رونمایی و معرفی کتاب‌های تازه نشر نوقلمان، شاهنامه‌خوانی، کارگاه خلاقیت مادر وکودک، نشست کار آفرینی اجتماعی، برنامه هرروز یک قصه‌گو، برگزاری کارگاه اقتصاد کتاب ، نقد کتاب «ماه منیر»، برگزاری بیست و چهارمین دورهمی بانوان کتاب‌خوان یزد، رونمایی، معرفی و بررسی کتاب «محمد و ننه سکینه»، رونمایی و جشن امضای کتاب، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای، برگزاری کارگاه آموزش تصویرگری کتاب کودک، تقدیر از رسانه‌های برتر حوزه کتاب وکتاب‌خوانی و … اشاره کرد.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان یزد از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ بهمن ماه، در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است