گزارشی از بخش‌های مختلف جشنواره ملی فیلم فجر در «سینمایش»

حامد باقری تنها تهیه‌کننده ویژه برنامه «سینمایش» که در ایام سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن شبکه نمایش رفته است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این برنامه توضیح داد: «سینمایش» طرحی بود که برای جشنواره ملی فیلم فجر به شبکه نمایش که تنها شبکه تخصصی سینما در صداوسیما است، ارایه دادیم و پس از توافق کار را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: سعی کرده ایم هر شب یک گزارش جامع با پوشش همه بخش‌های مختلف  سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر را به مخاطب ارایه دهیم.

تهیه‌کننده «سینمایش» درباره بخش‌های مختلف برنامه بیان کرد: ما دو بخش گفتگو داریم که در این بخش سعی کرده ایم مانند برنامه‌های دیگر فقط با کارگردانان گفتگو نکنیم و صحبت‌هایی با دیگر عوامل حاضر در فیلم مانند بازیگران، عوامل فنی و…نیز داشته باشیم. بخش دیگر برنامه معرفی فیلمسازانی است که در جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارند. برای معرفی آن‌ها از  ویدیو گرافیک، عکس و نمایش بخشی از فیلم هایشان استفاده کرده ایم.

باقری تنها در پایان عنوان کرد: گزارش بخش دیگر برنامه است که در این بخش با منتقدان درباره فیلم‌های جشنواره صحبت  می شود و آن‌ها نظراتشان را درباره فیلم ها مطرح می کنند.

«سینمایش» به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد باقری تنها، اجرای وحید رونقی و گزارشگری ریحانه مجدعلی‌حسینی تا پایان جشنواره ملی فیلم فجر هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

انتهای پیام/