اسامی داوران «جایزه ترانه» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، محمدعلی بهمنی، محمود اکرامی‌فر، سعید بیابانکی، مسلم نادعلی زاده، اسماعیل امینی، ناصر فیض و مجید افشاری داوران «جایزه ترانه» در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر هستند.

«جایزه ترانه» با هدف تجلیل از ترانه‌سرایان برتر و ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه‌ها و معرفی ترانه‌های برگزیده در سی و پنجمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

در این جایزه، متن ترانه‌هایی که از اول مهرماه ۱۳۹۷ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ به صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم موسیقی از سوی موسسات یا اشخاص حقیقی پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی تولید و منتشر شده‌اند، توسط هیاتی از داوران بررسی و ترانه‌های برگزیده معرفی می‌شوند.

در فاصله اول مهر ۱۳۹۷ تا پایان مهر ۱۳۹۸ بیش از شش هزار قطعه متن ترانه با مجوز دفتر موسیقی به صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم منتشر شده‌اند که مرحله نخست انتخاب این ترانه‌ها در حال انجام است و در مرحله نهایی ترانه‌های برگزیده در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی می‌شوند.

با توجه به تعداد بسیار ترانه‌هایی که به صورت تک آهنگ و آلبوم تولید و منتشر می‌شوند، جایزه ترانه می‌تواند به کمک متخصصان و آرا مردمی، ترانه‌های شاخص و برگزیده را به جامعه معرفی کند.

انتهای پیام/