برای گیشه فیلم نساختم/ قصه «من می‌ترسم» واقعی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۹
در نشست خبری فیلم «من می‌ترسم» مطرح شد؛

برای گیشه فیلم نساختم/ قصه «من می‌ترسم» واقعی است

کارگردان فیلم «من می‌ترسم» معتقد است تاکنون برای گیشه فیلم نساخته است اما اگر اوضاع نابسامان سینمای هنری ادامه پیدا کند شاید برای گیشه نیز فیلم بسازد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، نشست خبری فیلم سینمایی «من می‌ترسم» روز شنبه ۱۹ بهمن در پردیس سینمایی ملت با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ایلیا محمدی‌نیا منتقد سینما گفت: در سال‌های اخیر سبنمای اجتماعی با تنوع موضوعی رو به رو شده که این تنوع به اتفاقات اقتصادی و فسادهایی که در بطن جامعه شکل گرفته است به عقیده من آقای بهزادی در این فیلم بدون آن که در ورطه شعارزدگی بی‌افتد توانسته قصه خود را با توجه به بضاعت سینمای اجتماعی ما تعریف کند.

بهنام بهزادی کارگردان فیلم «من می‌ترسم» اضافه شد: تاکنون سعی کردم برا گیشه فیلم نسازم اما اگر اوضاع سینمای هنری انقدر نابسمان ادامه پیدا کند، شاید مسیر را تغییر دهم اما «من می‌ترسم» با هدف گیشه ساخته نشده است.

وی افزود: «من میترسم» از ترکیب دو داستان واقعی ساخته شده که ما به ازای بیرونی داشته است.

پوریا رحیمی سام در ادامه بیان کرد: در این فیلم کنار کارگردانی هستم که در بسیاری از موارد فرآیند آموختن بود.

وی اضافه کرد: تاکنون در همین کارنامه لاغرم، فیلم‌هایی وجود دارند که برای حضور در آن افتخار می‌کنم. به عقیده من در دوره‌ای که مانیفست دادن در اینستاگرام خیلی راحت است، من با فیلم‌هایم سعی دارم، حرف بزنم.

ستاره پسیانی بازیگر این فیلم عنوان کرد: «من می‌ترسم» تجربه دومم بود و امیدوارم در فیلم سومی هم حضور داشته باشم‌‌.کار با آقای بهزادی برای من کلاس بازیگری است‌.

مجید جعفری یکی دیگر از بازیگران «من می‌ترسم» ادامه داد: سال‌های قبل قرار بود با بهنام بهزادی کار کنم که آن اتفاق نیفتاد اما زمانی که برای این فیلم دعوت شدم می‌دانستم که اتفاقات درستی برای من رخ خواهد داد. بهزادی کارگردانی است که بسیار راحت با بازیگر ارتباط برقرار می‌کند و من بسیار بابت این همکاری لذت بردم.

یگانه رفتاری بازیگر فیلم گفت: «من می‌ترسم» نخستین تجربه من بود و بسیار خوشحالم که آقای بهزادی ایفای این نقش را بر عهده من گذاشتند.

وی افزود: تستی برای بازیگری در این فیلم بود که من تماس گرفتم و پس از انجام تست برای این این نقش قبول شدم.

بهزادی در ادامه نشست بیان کرد: دلم برای کار با بازیگران غیر حرفه‌ای می‌تپد زیرا کار با بازیگران حرفه‌ای مطالبات زیادی دارند.امین جعفری مدیر فیلم‌برداری «من می‌ترسم» خاطر نشان کرد:‌ «من می‌ترسم » دومین تجربه من پس از فیلم «قاعده تصادف» با بهنام بهزادی بوده است‌. فیلم‌برداری فیلم‌های آقای بهزادی به ظاهر ساده اما به شدت کار سختی است که البته با تمرین‌هایی که قبل از تصویرداری آنجام می‌دادیم اجرای آن را سهل‌تر می‌کردیم و به هدف نهایی می‌رسیدیم‌.

آیدین ظریف طراح صحنه این پروژه تشریح کرد: «من می‌ترسم» برای من فیلم و تجربه جذابی بود و آن قدری که فیلمبرداری کار سخت بود طراحی صحنه برای من دشوار نبود زیر تکلیفمان در کار روشن بود و کار را راحت‌تر انجام می‌دادیم.

پسیانی ادامه داد: تئاتر را بسیار دوست دارم اما چند وقتی است که تصمیم گرفتم در سینما بیشتر فعالیت کنم زیرا هر فیلمی که بازی کنم حتی اگر خطا داشته باشم، باعث می‌شود بر اندوخته‌هایم اضافه شود.

بهزادی درباره حضور الناز شاکردوست در این فیلم توضیح داد: الناز شاکردوست برای این نقش پتانسیل خوبی را دارا بود و بسیار انگیزه بالایی برای ایفا در این نقش را داشت‌.

وی افزود: طبیعی است که در جامعه متکثری زندگی می کنیم و شخصیت‌های این فیلم می‌تواند نمونه‌های از افراد در جامعه باشد‌.

کارگردان فیلم «من می‌ترسم» در پایان تصریح کرد: این فیلم را با سرمایه شخصی ساخته‌ام و امیدوارم سرمایه‌ام در اکران فیلم بازگردد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000