اسامی برگزیدگان تولید انیمیشن با محوریت زندگی شهید سلیمانی اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹

اسامی برگزیدگان تولید انیمیشن با محوریت زندگی شهید سلیمانی اعلام شد

اسامی برگزیدگان نخستین رویداد رقابتی انیمیشن قاسم سیلمانی در دو بخش اصلی و جنبی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شتابدهنده رضوان، محمد رحیم لیوانی، محمدعلی صفورا و مهدی جعفری جوزانی داوران رویداد رقابتی انیمیشن شهید قاسم سلیمانی اسامی برگزیدگان نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید قاسم سلیمانی در بخش‌های مختلف را به شرح زیر اعلام کردند:

بخش اصلی: جایزه اول به گروه برناپور با اثر «پیمان»، جایزه دوم به گروه نشان ذوالفقار با اثر «نشان ذوالفقار» و جایزه سوم به گروه انتقام جویان با اثر «امرلی» اهدا شد.

بخش جنبی: دیپلم افتخار و جایزه نقدی به هانیه محمدرضایی به عنوان جوان‌ترین شرکت کننده با اثر «حسین پسر غلامحسین» داده شد.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی به دلیل دستاورد فنی به گروه لاجورد با اثر «عقیق»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به دلیل فنی و هنری به گروه سجا با اثر «مسیر» با حمایت حوزه هنری کودک و نوجوان اهدا شد.

همچنین توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، هفت جایزه پروژه کسر خدمت به هفت نفر از شرکت کنندگان تعلق گرفت. حمایت سه تیم هنرستانی بانوان با هدف تولید پروژه توسط شتابدهنده رضوان جایزه دیگر رویداد انیمیشن شهید سلیمانی بود.

نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت شتابدهنده رضوان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، مرکز پویانمایی صبا و شبکه کودک طی روزهای سه‌شنبه ۱۵ تا پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه و اختتامیه آن روز جمعه ۱۸ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی دانشگاه شریف برگزار شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است